|
||||
|
||||
FF mezelf voorstellen...
Hallo mensen!
Om af en toe wat te kunnen vragen aan de echte experts, heb ik me hier maar aangemeld Hopelijk levert het dan ook antwoorden op Ik ben in het bezit van een Golf S van 1980, compleet met 1300 motor op LPG... Ja, je leest het goed. Ik was van plan hem zo origineel mogelijk te houden, maar dan is de lol er snel van af, vind ik. Dus af en toe verander ik wat kleine dingetjes. Zo heb ik nu een cabrio grille met verstralers gekocht Tevens ben ik van plan om er smoke achterlichten in te zetten. Voor heb ik al witte knipperlichtglazen... En dan zijn er de velgen nog... Ik heb 4 Estoril velgen in de schuur liggen, ook wel bekend als de Golf II Fire&Ice velgen. Ivm behoorlijke corrosie heb ik ze laten stralen, en nu moeten ze nog gespoten worden... Polijsten leek me geen praktisch plan (veel werk voor niks met al dat pekel). En daar komen dan weer 195/50 Bridgestone Potenza's om In het interieur heb ik het tweespaaks stuurtje vervangen door een leuk spucknapf stuurtje van een 1e type GTI. Verder een golfbal pookknop en een middenconsole met klok en olietemperatuurmeter... Ik zoek eigenlijk nog een handschoenvak klepje Nja, is ook niet van het grootste belang... Oja, de Golf is Santosgroen van kleur ongeveer net zo groen als die smiley dus haha Nou, laat maar eens horen of ik forumwaardig ben
|
||||
|
||||
je bent pas forumwaardig als je met foto`s komt
welkom hier!!
|
||||
|
||||
Ik wist dat iemand over foto's zou beginnen! Hmm, morgen toch maar een paar maken met de telefoon
|
||||
|
||||
Dat is em dan! Fantastische ratlook velgen he? Fotootje van de achterkant Dat uitlaatsierstukje moet er nog weer af... is niet sierlijk namelijk En de voorkant, die nu voorzien is van een Golf cabrio grille met verstralers
|
||||
|
||||
Welkom, mooie velgen!
|
||||
|
||||
welkom hier,
ziet er zo op de foto zeer knap uit. ik zou zelf toch een ori.gril met enkele lampen nemen en wat lager is ook niet verkeerd natuurlijk. de velgen zullen er ook niet op mistaan. voor de rest niet teveel aan veranderen,dan blijft hij er lekker uitzien. |
|
||||
|
||||
Dat is dus echt een leuke auto he, een hele coole kleur ook...
|
||||
|
||||
Quote:
Het is de originele kleur Was eigenlijk ook de voornaamste reden dat ik deze Golf gekocht heb... voor bijna hetzelfde geld had ik een zandbeige 1.6 automaat kunnen kopen, met veel minder roest... Maar die kleur is ongelooflijk smerig, evenals het bruine interieur... Of ik had een rode 5-deurs kunnen kopen... maar dat is niet sportief... of ik had een witte SC kunnen kopen, wat opzich een hele coole én zeldzame uitvoering is, maar die was nog niet wegenbelastingvrij... evenals een marsrode automaat waar de binnenschermen voor verkeerd ingelast waren... ik weet niet of Kosmeier in Musselkanaal (Gr.) jullie iets zegt, maar daar komt mijn Golf dus vandaan (en daar staat de rest ook) Ik moet trouwens nog ff melden dat alle credits naar m'n vader gaan, omdat hij tenslotte degene is die m'n Golf perfect gelast en strak gemaakt heeft!!
|
||||
|
||||
Welkom!
Leuke auto. Alleen probeer een beetje alles op een lijn te houden. Een nieuw type grille met een oud type achterkant past niet echt bij elkaar
|
||||
|
||||
Quote:
Zou het dan wel weer kloppen als ik de bijpassende smoke achterlichten van de Sportline cabrio erin zet? Ik ben er zelf ook niet helemaal zeker van of ik de grille er in deze vorm in hou... ik heb verder geen extra gaten geboord, dus alles is zo terug te veranderen... als ik nog een keer tegen een net middengrilletje zonder mistlampen aanloop, kan het best zijn dat ik dat erin zet
|
||||
|
||||
Quote:
Origineel VW zijn alleen de kleine achterlichten zoals jij ze het geleverd. De hele vroege Golfjes hadden ze ook nog zonder achteruitrijlichten. Dus alleen oranje en rood. Die smoke achterlichten zijn dus niet van een Sportline cabrio. Zo'n grilletje zonder mistlampen is niet zo moeilijk te vinden. En ook voor niet al teveel bij de dealer te koop.
|
||||
|
||||
Hmm...
Toch komen ze wel uit een Sportline cabrio... Het kan natuurlijk van Hella zijn, maar volgens mij levert die ze nu niet meer. Ik zal volgende zaterdag wel even bij de VW dealer vragen wat zo'n grilletje kost, ik moet immers toch nog vragen of ze een mistlampschakelaar kunnen leveren of eventueel alleen een fitting...
|
||||
|
||||
he! je bent `n grunniger jah!! en die auto had ik al es gezien bij kosmeier!
gaaf man
|
||||
|
||||
Quote:
Ik had al wel gezien dat je uit Knoal komt Maar zeg eens eerlijk: toen zag ie er een stuk slechter uit he?
|
||||
|
||||
Quote:
ik denk ik zeg `t maar niet.... zo lullig voor em maar hij zag er idd errrrrug slecht uit heb je ook msn ofzo? greetzzzz
|
||||
|
||||
Quote:
Aber natürlich! Zonder msn hoor je er niet meer bij tegenwoordig kijk zo maar ff in je pb box
|
||||
|
||||
zie ik het goed!
Heb je een dikke einddemper!
|
||||
|
||||
Quote:
Om eerlijk te zijn: je ziet het verkeerd! Het is namelijk een sierstukje... maar ik heb nog een Sebring einddemper van een Ibiza in de schuur staan...
|
||||
|
||||
Quote:
Of je forumwaardig bent...........mmmm..............TUURLEK kirrel, komst ja oet Grunn'n !!!!!!!!!! Herzlich Wilkommen !!!!!!!!! Grtz............. LRR
|
||||
|
||||
Quote:
Nog een Grunneger!! Het wordt nog gezellig hier!!