|
||||
|
||||
Iemand nog intresse in webers en een cilinderkop..???
Zoals gezegd heb ik nog een cilinderkop (compleet bewerkt) voor 1150 eurie en een setje webers voor 350 eurie.....Dit is uiteraard voor de golf 2 gti 16v
Ik zal van het weekend even een fototje er van maken....!!!! Ik hoor het wel wat de animo er voor is....?
|
||||
|
||||
Misschien handig om in je subject te zetten dat het voor een Golf is...
Jens
|
||||
|
||||
En wat er allemaal is gebeurd met de cilinderkop en door wie, welke maat Webers het zijn, welke staat etc. etc. etc.
|
|
||||
|
||||
40mm webers, gereviseerd passen ook op 8V. Inlaat voor een 16V heeft Rick toen gekocht dus die heeft hij nu.
Kop: - Uitlaatnokkenas als inlaat - Klepzittingen ingeslepen - In en uitlaatkanalen geflowed en scherp gemaakt - Nieuwe nokkenasketting - 16 nieuwe kleppen (ook geslepen en gepolijst) en klepstoters - 16 nieuwe klepgeleiders - Gaten van injectoren dicht gemaakt me=t vloeibaar aluminium maar is ook weer ongedaan te maken - Kop is volledig gewassen en ziet er echt als nieuw uit. - Kop vertoond geen scheurtjes Het is gewoon een volledig nieuwe cilinderkop Dit alles is gedaan door Erik de Leeuw en er is nog 0km mee gereden... zelf niet eens gemonteerd geweest.
|
||||
|
||||
alleen nog een inlaat scoren dus?
Jetta 1.3 CBR carbs '84-Jetta 1.3 '84-Golf II 1.3 '84-Seat Ibiza 1.9 TDI '01-Golf II 1.6 D '85-Vento 1.9 TDI '96-Seat Cordoba 1.9 TDI '03-Golf II 1.6 B 86-Golf II 1.6 TD '86-Golf II 1.9 TDI '84-Polo 9N 1.9 TDI '05 |
|
||||
|
||||
Zijn er nog een beetje lief hebbers vooor de kop...????
|
||||
|
||||
@Tommy
sorry, verkeerde bericht per ongeluk verwijderd, bij deze teruggezet. |