|
|||
|
|||
Verschil gordels 2-4 deurs?
Goedenavond allen, terug van weggeweest na een aantal jaar, de mk1 heeft 11 jaar stilgestaan en ben nu bezig hem weer op de weg te krijgen..
Afijn, ik heb dus een linker gordel nodig.. ik heb een mooie set gevonden alleen die set is voor een 4 deurs.. volgens partslink zit er verschil in een 2 en 4 deurs gordel, op het forum lees ik hier en daar ook dat ze wel uitwisselbaar zijn, maar niet echt uitsluitsel.. De gordel sluiting is in ieder geval van hetzelfde type. Wie kan me uitsluitsel geven of ze echt uitwisselbaar zijn, en waar zit het verschil dan in? Gr Ramon
|
|||
|
|||
Niemand? Een aantal jaar terug was het een stuk drukker op het forum volgens mij haha.
|
|||
|
|||
Er kan verschil bestaan in de lengte van de gordelband.
Tegenwoordig zijn er veel bedrijven actief in het vervangen van gordelbanden (agv. APK-afkeur of bijv. kleur-aanpassing). Je zou daar eens kunnen informeren of de lengte is aan te passen (is er genoeg ruimte op de oprolautomaat om een een langere gordelband kwijt te kunnen ?!?). |
|
|||
|
|||
Yes, dat weet ik. Ik kan me alleen voorstellen dat er bij een 2 en 4 deurs niet zoveel verschil in zit dat de ene niet in de ander zou passen..vandaar mijn vraag..
Tnx in ieder geval!
|
||||
|
||||
Hopelijk word het antwoord snel duidelijk, succes met de gordels
Actieve topics: ------------------------- vdWal's Wagenpark Jetta Mk2 Coupe Verkocht: Golf Mk4 R32 Deep Blue Pearl Golf Mk3 Milestone Variantje Golf Mk2 Edition One 16vG60 Luup 16v, Jetta mk5 comfortline, Audi A4 B8 2.0 Sline |
|
|||
|
|||
Haha tnx man, je hoort het!