|
||||
|
||||
super jetta 1 gekocht
ik heb eergister een smetteloze jetta 1 gekocht van eerste eigenaar.
De jetta is zeer schoon en netjes van binnen en buiten, heeft altijd binnen gestaan, nooit in gerookt, altijd bij vw onderhouden, boekjes alles is erbij, heeft de laatste 14 jaar maar 8000 km gelopen, morgen volgen de foto's,
|
||||
|
||||
Idd! Foto's. Maar alvast gefeliciteerd met je "barnfind".
|
|
||||
|
||||
Ik heb hem al even mogen bezichtigen,
en ik durf te zeggen dat ik nog nooit zo'n mooie Jet heb gezien! Echt superwauw! Wel een beetje jammer dat je niet ff hebt vermeld dat je de tip van mij had En dat hier nog geen 3 km bij mijn huis vandaan |
|
||||
|
||||
Quote:
En ik mag hopen voor een fijn bedrag |
|
||||
|
||||
Quote:
Het rare is dat dat ding me nooit echt opgevallen is, sinds laatst. Toen kwam ie voor het eerst weer eens uit de schuur moet je maar rekenen... |
|
||||
|
||||
Quote:
Wel tof! |
|
||||
|
||||
Quote:
sorry sponze maar nog heel bedankt zaterdag middag krijg je een aardappel meer jong en als je zaterdagavond komt met je meisie krijg je een biertje extra en voor je meisie verzin ik ook nog wel wat
|
||||
|
||||
Quote:
tssssss.... Ik drink geen bier als alles gratis is Doe maar cola met een druppie En doe mn meissie maar een glaasje ranja... |
|
||||
|
||||
Quote:
hhmmm ik had iets anders ingedachten
|
||||
|
||||
He gefeliciteerd met je jetta 1.Leuk om te zien dat er steeds meer jetta 1 fanaten komen hier op het forum.Ik wacht met spanning de foto's af.
veel plezier ermee ! |
|
||||
|
||||
waar blijven de foto's :P
|
||||
|
||||
beters man de mk1 jetta's veroveren het noorden :-P
|
|
||||
|
||||
Hier in ut dorp staat ook nog een Jetta mk1 te koop....
|
|
|||
|
|||
Waar is dat? Wat voor een Jetta en wat moet hij kosten?
Quote:
|
|
||||
|
||||
Quote:
waar? |
|
||||
|
||||
Mooi waark "goald'n vingertje".............mor eh........woar bliem'n die foto's kirrel ??? Ons eerst n'beetje lekker mokn, en wie nou mor ongeduldeg zitn te wag'n ???
Grtz............. LRR
|
||||
|
||||
Als ik het goed heb, komt jeroen uit Brummen (GLD) (tenminste als Jeroentjuh een paar jaar teurg een hele nette zwarte G60 had)
|
|
||||
|
||||
Eff weten,wat koste hij?
Veel geluk met je nette aanwinst.
|
||||
|
||||
De foto's :D
Superdinkie niet? 9 jaar lang gebruikt om de koeien van het weiland te halen door een boertje Toekomstplannen: of een eventuele laatste race op de racevelden van het circuit "Polderputten"