|
||||
|
||||
Onderdelen Passat Variant Type 35i
Nu ik heb besloten om mijn passat project weer op te pakken ben ik op zoek naar het volgende;
Leren bekleding, het liefst zwart maar als je iets weet bied het dan maar aan. Dus volledig stoelen,achterbank en zijpanelen. Ook ben ik nog steeds op zoek naar een embleemloze grill of 1 met gaas in het midden. Alvast bedankt |
|
||||
|
||||
Embleemloze grill is geregeld incl. schroefset.
Nu alleen nog een leren interieur, wie o wie??? |
|
||||
|
||||
Niemand....
|
|
|||
|
|||
Ik ken wel iemand die leer heeft. Kost rond 6-700. Heb zelf al 4 setjes gehaald. 1 voor mij en 2 voor kennisen. Helemaal compleet met de panelen er bij. Je moet alleen opletten of je met of zonder lendesteun neemt. Daarvan is de achterbank ook naar voren te schuiven. Die achterbank wil ik zelf ook wel. Maar voor heb ik persoonlijk liever Recaro stoelen. Niet die VW comfort stoelen. Met mijn rijstijl blijf ik maar schuiven. Ik zit nu aan mijn 2e set. Eerste heb ik verkocht, had wat beschadigingen. Huidige set zit er net 3 weken in. Kostte me wel even € 650,-. Maar geen spijt van !!! Schroefset moet ik zelf ook nog hebben. Alleen ben ik tot volgend jaar failliet. Nieuwe rad, condensor, climatecontrol en revsie.....
|
|
||||
|
||||
Die Bruine,
je hebt een pb. Neemt die kennis van je toevallig ook stoffen interieurs in als ruilobject met bijbetaling natuurlijk??? |