|
|||
|
|||
Liggende Koplampen-register!
Hey Mensen,
Aan de hand van de '61er gallery ben ik een Liggende koplampen-register begonnen. Een register voor elke kever met liggende koplampen die tót augustus '67 zijn gebouwd. (Oftwel: alle originele liggende koplampen). Het maakt niet uit of de auto in resto is of niet, als die maar in Nederland is! Leuk om daar een overzicht te krijgen van de oude kevers die nog rondrijden in Nederland. Grtz, Rens |
|
||||
|
||||
Mijn kever bijvoorbeeld? Is een 63er met metalen schuifdak. Kenteken JZ-09-08, origineel NL. Wel slapende
|
||||
|
||||
Quote:
|
|
||||
|
||||
Quote:
Idd hahaha. Als je het mij vraagt kun je net zo goed een rotte opel kadetten register gaan bijhouden dan! |
|
||||
|
||||
Quote:
Hahaha, Ging mij eigenlijk hier om: Quote:
|
|
||||
|
||||
Gewoon onbegonnen werk maar goed...zelf weten wat je met je 25 uren op een dag doet..
Quote:
Waar zie je dat dan? |
|
||||
|
||||
Mmmm, hij heeft het snel gewijzigd!
Stond op http://www.liggendekoplampen.tk/ |
|
|||
|
|||
Quote:
Nou ja, .. dat is weer niet echt iets waar mijn hart sneller van gaat kloppen .... Maar als je wilt??? Quote:
Ja lekker belangrijk! Het leek mij leuk om een gallery te maken van naar mijn inziens mooie autootjes ....Op deze manier is het erg makkelijk te doen, en gezien het aantal aanmeldingen schijnen mensen het leuk te vinden. |
|
|||
|
|||
Quote:
Juist! Je snapt het! Heb je er een fotootje van? Rens |
|
||||
|
||||
Leuk Rens, maar ik kreeg een foutmelding van de mail. Zal wel te grote attachments hebben gehad?
> Mail de onderstaande gevraagde gegevens van uw bus met eventueel Bouwjaar: 1958 Productiedatum/maand: 23 januari 1958 Modeljaar: 1958 Motor: 2 194 321, 30PK (defect) Chassisnr.: 1 805 949 Kenteken: XX-26-27 Land van Herkomst: Nederland (maar eigenlijk Dld natuurlijk ;-) Eigenaar: Jens Zeemans Woonplaats: Leeuwarden Website: ? Kleur: L 335 Capri Opties: M 079: kunstlederen interieur blaugrau Jens
|
|||
|
|||
Mooi Jens!
Hij staat er tussen! Ik heb deze foto maar gebruikt, die vond ik ergens hiero in het forum: |
|
||||
|
||||
Quote:
Ahum... was meer beeldspraak... Bedoel dus dat je een dagtaak gaat krijgen aan dat register omdat er zeer veel liggendekoplampkevers in Nederland zijn. (ooit een opel kadett gezien met goede achterschermen? ) Quote:
Idd het is mij niet belangrijk.. zeg ook niet dat ik het een kut idee vind ofzo maar alleen dat het m.i. onbegonnen werk is. Enig idee hoeveel van die dingen per maand weer het land ingesluisd worden? Je gaat gewoon een selectief groepje van internettende liggendekoplampkeverbezitters krijgen in dat 'register' maar om dat nu een register te noemen... |
|
||||
|
||||
Quote:
Scrabblefanaat??? Jens
|
|||
|
|||
Quote:
Tuurlijk weet ik dat het een onbegonnen werk is, maar om het nou 'het selectieve-groepje-internettendeliggendekoplampkeverbezitters-register' te noemen, .... ging mij weer nét iets te ver! Het is toch leuk om een overzichtje te maken met liggendekoplampen-kevertjes? Maar ik maak uit jouw woorden op dat je het best oké vind? of niet? Grtz, Rens |
|
||||
|
||||
leuk idee! Je kan die van bob er ook bij zetten! Staat in je 61'er register!
Als je meer gegevens nodig hebt kan je me ff pb'en of mailen! |
|
||||
|
||||
Quote:
Dat denk ik toch niet. Je zult niet veel aanmeldingen krijgen van mensen die geen actief internetter zijn... Quote:
Ik vind het inderdaad wel oke, want ik kan jou niet vertellen wat je met jouw tijd moet gaan doen |
|
|||
|
|||
Quote:
Das waar, maar er zijn er weer genoeg die wél actief internetten, dus, ..... druk zat! |
|
|||
|
|||
Quote:
Deze naar ik begrijp??? Wat een vette bak zeg! Mooi dat je hem weer helemaal opnieuw gaat opbouwen! Ik zal hem er op zetten voor je! Rens |
|
||||
|
||||
Is goed hoor Maak er iets moois van
|
||||
|
||||
gaaf ratje!!!, plat op z'n buikje en klaar!!
|