|
|||
|
|||
Wilbo's golf 2 daily project
Hallo Allemaal
Ik ben Wilco en kom uit Kronenberg Limburg het vw virus zit er al een tijdje in mijn eerste vw was een passat 91 daarna een polo G40 genesis, kever 81, karmann gia 64, polo 97, passat 99, polo 05. sinds kort ben ik de trotse eigenaar van een Golf MKII cl 1.6 uit 1986 met 68000 km's op de klok. (met stuurbekrachtiging) De auto komt uit duitsland en heb hem van de eerste eigenaresse gekocht hier wat fotos hoe hij er nu bij staat, ik zal later ook wat foto's erop zetten van hoe ik hem heb gekocht Heb het volgende al gedaan schroefset poly bussen achteras BBS RM met gouden schroeven nieuwe bumpers hier en daar al wat bijgewerkt maar wil hem nog een keer helemaal spuiten om hem even lekker op te frissen. nu op zoek naar nog wat chroom accenten en een paar nieuwe deurlijsten en nog wat klein spul Groeten Wilco Last edited by Wilbo : 24-06-2011 at 16:03. |
|
|||
|
|||
Hier nog wat foto's uit de oude doos ( van de afgelopen 5 weken )
Een interieur geplaatst van een nieuwer type. Het oude interieur was smoezelig en de deurpanelen liet de stof van los door de zon. Last edited by Wilbo : 24-06-2011 at 12:25. |
|
||||
|
||||
Aah een witte! Nice
|
|
||||
|
||||
nice ding, en hoe bedoel je opleuken met chrome accenten, raamlijsten of zoiets
|
|||
|
|||
Quote:
Ja k zou graag chrome raamlijsten willen en mss een chrome spiegel en klinken Last edited by Wilbo : 24-06-2011 at 14:24. |
|
|||
|
|||
Mooie auto man!
Ik zeg: plat op zijn pens leggen
|
|||
|
|||
Quote:
Hey thanks! Ja mag nog platter maar is mn daily driver dus moet wel een beetje makkelijk over de drempels. Dat stoppen en schuin erover vind ik maar niks. |