#1
|
|||
|
|||
Voorbereiding ce1 naar ce2 zekeringkast
Ik ben hier nieuw en niet heel bekend met VW MK2 wel al enige dagen mijzelf hier in verdiept maar kan het niet vinden, nou is mijn vraag is het mogelijk om de ce1 zekeringkast alvast te vervangen voor een ce2 zekeringkast als voorbereiding voor een eventuele swap naar een injectie blok in de toekomst? En zo ja wat heb ik hier allemaal voor nodig dan alleen de ce2 zekeringkast?
Met vriendelijke groet, Bjorn |
#2
|
||||
|
||||
Ligt eraan wat je wil. Boom aanpassen aan een ce1 kan ook prima. Daar is ook wel plek voor een pomprelais etc.
Ik heb op een nog oudere kast in een golf1 een tfsi werkend. Watvoor motor moet erin komen? |
#3
|
|||
|
|||
Quote:
Bedankt voor je antwoord, Ik zit te denken aan 2.0 8v agg of iets dergelijks. Hoeft niet heel spectaculair te zijn als het maar over de 100pk is. |
#4
|
||||
|
||||
Ik zou het persoonlijk in 1x doen omdat je anders veel zaken dubbel moet doen
__________________
|
#5
|
|||
|
|||
Quote:
Okey, bedankt voor je antwoord. Maar is het dan wel verstandig om een ce2 zekeringskast te nemen? Of zou dit dan ook eventueel op de ce1 zekeringskast kunnen? |
#6
|
||||
|
||||
Als je naar CE2 gaat moet je ook de bomen van je verlichting, dashboard enz vervangen.. Is aanzienlijk meer werk dan de draadboom van de AGG aanpassen aan een CE1 draadboom.
Dat is mijn ervaring
__________________
Groeten van Jeff Golf 1 cabriolet 2.0 8V www.Golfcabrio.com Alles voor de Golfcabrioot! |
#7
|
||||
|
||||
Met een agg motor van een golf3 zou ik persoonlijk niets aan je huidige kast doen als alles verder goed werkt. Ik zie de meerwaarde daarvan niet, alleen een bult werk.
Agg boom is goed aan te passen op je oude boom. 1 ecu en 1 pomprelais in de kast zetten en de boom veranderen. Dat is goed te doen, werkt perfect en scheelt je een boel gedoe. |