|
|||
|
|||
Beter laat dan nooit... [voorstellen]
edit
Last edited by Kamran : 20-11-2006 at 23:15. |
|
||||
|
||||
Welkom ;-)
Leuke wagen en goede plannen, succes.
|
|||
|
|||
mooie golf en dat verbreedstaal gaat erg mooi staan denk .
Zou dat lekker eronder laten zitten,zomer en winter |
|
||||
|
||||
blijft mooie hé
en hij word alleen maar mooier zo te lezen. succes |
|
||||
|
||||
mooie auto maar ik zou hem niet in een andere kleur spuiten maar hem gewoon orgineel maken veel mooier
|
|
||||
|
||||
Nette auto hoor.
|
||||
|
||||
Quote:
strak golfje inderdaad!zou hem persoonlijk gewoon rood houden en geen audi klinken erin..gewoon iets bredere velgen en wat lager, dan vind ik hem 100 punten! maar ja..smaken verschillen nu eenmaal |
|
||||
|
||||
Quote:
Kleur zal ws Marsrood zijn denk ik Maar welkom in ons midden.................en laat hem ASJEBLIEFT Marsrood Grtz............... LRR
|
|||
|
|||
Quote:
Ja excuses, vriend van mij zei dat dit Tornadorood was, heb het ff nagekeken op doppelwobber en idd Marsrood. Excuses. Over het spuiten van de auto in een andere kleur, ik vind rood een heel moeilijk kleur. Toen ik de auto kreeg was ie bijna wit. Na veel poetsen is het rood geworden maar nog steeds zie je wat doffe plekken. Iig naar mijn gevoel niet optimaal. Als ik de auto rijd wil ik hem gewoon top hebben, en als ik dan de keuze heb omdat ik toch ga laten spuiten, wil ik het liefst een donkere kleur. En Dark Burgundy lijkt mij gewoon een hele mooie kleur. Misschien dat ik na het spuiten de clipperset eraf gooi, dat weet ik nog niet zeker. |
|
||||
|
||||
Leuke auto, maar hij moet zeker wel marsrood blijven
Gewoon goeie lak etc gebruiken dan blijft de auto heel lang mooi. |
|
||||
|
||||
Quote:
Als je hem opnieuw marsrood laat spuiten, en dan vervolgens blanke lak erop dan zul je volgens mij niet zo snel problemen krijgen met het verkleuren. En dan blijft ie mooi origineel, vooral als je die clipperset eraf haalt. .................En dan mag je op een meeting ook een keer naast de mijne staan als je hem marsrood laat Grtz............... LRR Ps: Begrijp me niet verkeerd, dark burgundy is een leuke kleur...........maar dan wel op een Golf 3 VR6 of zo . EDIT: Ik krijg al bijval van iemand uit de Marsrode Brigade zie ik hierboven !!!!!!