#1
|
||||
|
||||
Motor golf 2 1.3 NZ
Iemand nog een goed blok liggen? Warm gelopen en geen compressie meer op 2 cilinders, dus compleet blok lijkt me de kortste klap.
__________________
88 cabrio 2.0 83 golf gl 1.5 |
#2
|
||||
|
||||
Koppakking wisselen voor een habbekrats lijkt mij goedkoper en sneller eigenlijk?
Die kosten echt geen reet meer tegenwoordig bij dit type motor. onder de 20 euro
__________________
Vergeet dat ene boutje niet! |
#3
|
||||
|
||||
Quote:
Sowieso kop vlakken dan en hopen dat er geen scheur in kop of blok zit.
__________________
88 cabrio 2.0 83 golf gl 1.5 |
#4
|
||||
|
||||
Heb ik liggen en heeft 166K gelopen.
Heb deze draaiend uit mijn 91 Pasadena gehaald. Het is een compleet ombouwpakket met bijna alle delen erbij. Motor , bak , assen, radiateur ecu etc.etc. Voor €150 is alles voor jou.
__________________
There`s no substitute for Turbo engines Rallyegolf 2.5 TFSI S-tronic Quattro Rallyegolf |
#5
|
||||
|
||||
Quote:
Heb in principe alleen blok en kop nodig, maar voor deze prijs... Waar op te halen?
__________________
88 cabrio 2.0 83 golf gl 1.5 |
#6
|
||||
|
||||
Vlak bij Burgum in Friesland.
__________________
There`s no substitute for Turbo engines Rallyegolf 2.5 TFSI S-tronic Quattro Rallyegolf |
#7
|
||||
|
||||
Dan moet ik volgende week even iets regelen om hem in Bedum te krijgen. Heb je teller en kabel er ook nog bij toevallig? De mijne maakte nogal herrie de laatste tijd, weet niet of het in kabel of teller zit.
__________________
88 cabrio 2.0 83 golf gl 1.5 |
#8
|
||||
|
||||
Die moet er nog wel liggen volgens mij.
__________________
There`s no substitute for Turbo engines Rallyegolf 2.5 TFSI S-tronic Quattro Rallyegolf |
#9
|
||||
|
||||
Top, dan hebben we wat mij betreft een deal. Ik pb je mijn tel.nr.
__________________
88 cabrio 2.0 83 golf gl 1.5 |
#10
|
|||
|
|||
ik heb nog blok en bak enz enz liggen van 1.3 mag je gratis weghalen anders moet ik het een keer weggooien en dat is zonde....
|