|
||||
|
||||
Schuuropruiming ( Polo 2F + G40 + universeel )
Bij deze, schuuropruiming.
Prijzen zijn niet vast maar bespreekbaar, bij biedingen wel reëel graag. Polo 2F, bouwjaar 1990 - 1994. 3F benzinerail incl. injectoren / compleet € 15,- 2 setjes bumpstops / NIEUW, Setje van 10 stuks, passend op zuigerstang TOT 21,3 mm. ( volgens mij voorzijde Polo 2F en 2F G40 sowieso, en achter vanzelfzelfsprekend ) € 10 PER SETJE Originele achterlichten, ALLEEN HET GLAS!!! € 15,- STALEN kleppendeksel, motorcode onbekend, passend op 1.3 motor sowieso.[/B] € 10,- Universeel / G60 lader onderdelen Powerfilter passend voor G60 lader, aansluiting 60 mm. € 10,- K&N Powerfilter passend voor G60 lader, aansluiting 60 mm. ( klein deukje , zie foto ) € 15,- Universele onderdelen Koelwaterslangen, UITERMATE geschikt voor vervanging van intercoolerslang. Slang recht, 3 stuks leverbaar. Binnen 50 mm. Buiten 59 mm. Bestand tot 4 bar druk. Lengte 91 cm. € 15,- p/stuk. Slang bocht 90 graden, 4 stuks leverbaar. Binnen 50 mm. Buiten 59 mm. Bestand tot 4 bar druk. € 15,- p/stuk. ( MEERDERE MATEN leverbaar op aanvraag, ) Polo 2F G40 Inlaatspruitstuk € 35,- Gasklep (zonder stekker aansluiting) € 20,- Gasklep compleet (gepolijst) ( even oppoetsen met Unipol, klein potje doe ik er bij ) € 35,- Alles kan verzonden worden tegen meerprijs van € 6,75 ( TNT pakketpost) Mag ook worden afgehaald, reactie via PM of via pvdp35@hotmail.com AF TE HALEN IN RENKUM / GELDERLAND... Zodra iets verkocht is, word dit in DEZE post aangepast. Wat er niet meer op staat, is er dus niet meer. ( dat probeer ik dagelijks bij te houden )
Polo 1.3i G60 "Soon" on the road (i hope) Last edited by PvdP : 02-01-2015 at 10:25. |
|
|||
|
|||
Heb je de g40 gasklep nog
|
||||
|
||||
Het staat er niet tussen, maar ik probeer het toch even; Ik zoek een G40 lijstenset (wielrand + deuren). Heb je die toevallig nog liggen?
|
|||
|
|||
Is de g40 gasklep toevallig nog beschikbaar?
|
|
|||
|
|||
Gasklep
Quote:
Heb evt nog een gasklep kan de ook uitdraaien naar 50mm