|
||||
|
||||
Djeeez, die gasten doen het echt prima zo!
|
||||
|
||||
die haddik ook wel wille hebben voor 1500 euri en met mij half vw nederland :P
|
|
|||
|
|||
ja dat is inderdaad nog eens makkelijk verdiend heeft 25 jaar ergens in Nederland in een veldje gestaan en er hoeft maar aan 2 plekken gelast te worden???
Maar al klopt dat dan is € 6250 even iets teveel gevraagd naar mijn idee...
|
|||
|
|||
1500 euro? Das ook weinig zeg. En dan nou meer als 4x zo veel?
|
||||
|
||||
prijzen voor die busjes slaan werkelijkwaar nergens op..!!
|
|
||||
|
||||
Nog in de schuur
Had de foto nog zoals ie bij Vrakkings in de schuur stond |
|
||||
|
||||
Heb je K&K al gemaild hierover? Zou 'k doen! Leuk!!
Volgens mij is de staat ervan niet veel beter dan de ambulance die Splitbein van ons heeft overgenomen voor een fractie van de prijs. En toch verwacht ik dat ie binnenkort verkocht is (naar het buitenland (UK) waarschijnlijk) voor dat geld.
|
||||
|
||||
Wat een absurd hoge prijzen bij die busjes
Begrijp me niet verkeerd, het zijn mooie dingen, maar... da's wel erg veel geld..
|
|||
|
|||
Quote:
Tja, soms zit het mee, soms zit het tegen Deze kon ik ook ooit kopen voor 5000 euro .. is uiteindelijk voor 2500 weggegaan. Een orginele Hollandse 54'er barndoor .. dingetjes 'doen' nu een eurootje of 12.000 |
|
|||
|
|||
Ik ben toen ook een tijdje op zoek geweest naar een Spijl. Maar die dingen zijn gewoon zo duur. En als je dan ziet wat voor een werk je er vaak ook nog aan hebt. Dat wordt mij ook te gek.
|
||||
|
||||
Quote:
Weet je of ie in NL is gebleven? |
|
||||
|
||||
Tja, als je K&K hier op aan wil vallen....Das handel! Je wordt goed vern**kt, maar zo gaat het nou eenmaal!
(nou moet ik zeggen dat de prijzen van die T1's tegenwoordig echt de pan uit rijzen! )
|
|||
|
|||
Quote:
Nee, kenteken bestaat niet meer, bus is naar Engeland gegaan Nieuwe eigenaar is er nog steeds erg happy mee !! Last edited by krukab : 14-10-2005 at 10:28. |
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
Ze blijven mooi die spijlbussen. Toch maar eens weer op zoek gaan.