#1
|
|||
|
|||
Nieuwe dmtl geïnstalleerd valt terug met gasgeven
Goedemorgen, een hele tijd geleden dat ik hier nog eens iets gepost heb, ik heb samen met een vriend een golf 1 met een golf 2 GU motor 1.8 8v ipv de 2e pierburg carburateur een weber DTML vervangingskit gemonteerd met handchoke, start en looptstationair prima, echt met gas geven een flinke dip, met gas rustig op lopend komt hij wel op toeren,,
Het mooie is dat de oude pierburg de afgelopen paarweken mooi liep dus gewoon nog met de auto gereden heb, dus timing enz enz kan ik allemaal uitzluiten. Iemand een idee wat er aan de hand kan zijn? Het is een vrij simpele carb als ik het zo bekijk,, zowel koud als warm Gr Paul |
#2
|
||||
|
||||
Acceleratiepompje wat niet goed werkt?
__________________
You can sleep in a race car but you can't race a house! MKII GTI Trackcar Toerentalversterkers te koop! Om je originele toerenteller aan te sluiten op een andere ECU (KMS, DTA, Megasquirt, etc) Trackday kalender! |
#3
|
|||
|
|||
Quote:
Goedenavond, Nou die heb ik wel gecontroleerd zover ik dat kan zien, hij sproeit de vlotterkamer gewoon leeg, wat ik wel nog ontdekt heb was dat dat kleine tonnetje met draad aan wat je voor op de carburateur moet omschroeven van de oude (wat is dat voor ding?) deze heeft geen voeding dus misschien is het dat hij bevriest? |
#4
|
|||
|
|||
Vandaag nog wat gestoeid ik had gelezen dat je deze klachten kon krijgen als je de stationair schroef te ver of teveel terug hebt uitgedraaid deze klacht ook kunt krijgen, nu heb ik hem zo ver dat als hij koud is choke uitgetrokken niet eerder kan terug duwen pas als de auto 90 graden heeft bereikt dan choke volledig teruggedrukt kan ik er mee accelereren voor 90% doe ik de choke eerder terug gaat hij in een dip met acceleren, dus ik vermoed nog wat bijstellen hier en daar. hoe gebruiken jullie de choke? Ik moet er echt even aan wennen
|