#1
|
|||
|
|||
Gezocht: SUBFRAME Golf 2 1990 1.3
Hallo,
Ben op zoek naar een subframe van een golf 2 1990 1.3. Graag in de buurt van Deventer of je moet willen opsturen. Last edited by Function : 29-09-2018 at 09:16. |
#2
|
||||
|
||||
Past van iedere Golf 2. Tip: zoek er een van een gti met stabilisator als je je subframe toch vervangt. Veeeeeel betere wegligging.
__________________
2018 Volkswagen Up! GTI 2014 Volkswagen T5 GP 2005 Volkswagen Golf 5 GTI DSG 2003 Volkswagen Touran R32 |
#3
|
|||
|
|||
e bay staan ze wel nieuw op
|
#4
|
|||
|
|||
Quote:
Zoek een "low budget" voor de "no budget" Golf... EN er is wat haast bij...murmel ...apk...murmel.. |
#5
|
|||
|
|||
Quote:
valt wel mee nieuw toch |
#6
|
|||
|
|||
Heb inmiddels al een subframe voor €15,- + 20 min rijden.
Nu de oude eraf zien te krijgen. De bout van de versnellingsbaksteun is al afgebroken : ( En het tweede (achterste) boutje van de bus, op het subframe, waarin het rubber van de versnellingsbak zit is niet los te krijgen/niet goed bereikbaar.... iemand iedeëen? |
#7
|
||||
|
||||
Je oude subframe gaat toch naar het oude ijzer (ik neem aan dat je er geen tafel van gaat maken), dus slijptol dan maar zou ik zeggen.
__________________
VW Golf Syncro '88 origineel NL VW Caddy 3 1.9 TDI 2010 Audi A6 2.4 24v 2005 www.castra-machinebouw.nl |
#8
|
|||
|
|||
Quote:
Denk niet dat je erbij kan met de slijptol als het subframe er nog onder hangt ... Het is al gelukt. De twee boutjes van de versnellingsbaksteun toch los gekregen. Als het subframe verder los hangt, is die iets te kantelen zodat de laatste (achterste) van de twee boutjes bereikbaar is. Daarna de versnellingsbakbeugel los gemaakt waarin de afgebroken bout vast zat op het rubber van de versnellingsbaksteun. Met de bankschroef was de versnellingsbakbeugel en versnellingsbaksteun (rubber) te scheiden. Hierna was de afgebroken bout (stak genoeg uit) bij te vijlen en met de bankschroef er uit te draaien. Last edited by Function : 10-10-2018 at 19:59. |