|
|||
|
|||
golfrecordday
in mei wordt er wederom een golfrecordday georganiseerd in de schalke arena in gelsenkirchen (D) datum zal waarschijnlijk op 14 of 21 mei zijn
2 jaar gelden was deze dag goed voor bijna 8000 GOLFJES, let wel alleen vw golf. Dit was een ervaring om nooit te vergeten, ga er dit jaar zeker weer heen, hoop dat vele zullen volgen www.golfrecordday.de |
|
||||
|
||||
Ik wil dit jaar eigenlijk ook wel gaan, ben er 2 jaar geleden niet geweest omdat ik net tussen 2 golfjes in zat...
|
|
||||
|
||||
ik ga zeker mijn best doen om er weer bij te zijn. was echt wel bangelijk 2jaar geleden
|
||||
|
||||
Tjee, is dat alweer 2 jaar geleden...time flies! Anyhow, ik wil er dit jaar wel bij zijn.
|
||||
|
||||
hoelang is dat rijden?
|
|
||||
|
||||
Quote:
alleen vw golf ??...ik wou met mijn mitsubitsi golf komen |
|
||||
|
||||
Quote:
Henk, voor jou is dat maar 105minuten rijden.
|
||||
|
||||
Ik hoop dat het niet op dezelfde datum valt als dat we in Oostenrijk zitten want wil er graag heen Mijn broer (VWjopie, blauwe golf 1) s vorige keer gefilmd en op het nieuws geweest bij de duitse televisie
|
|||
|
|||
21 mei, das nou jammer dan zit ik in Velden...anders was ik wel gegaan.
|
|
||||
|
||||
Er staat 21 mei... das idd jammer want de meerderheid zit in Oostenrijk
|
||||
|
||||
Jammer dat ik geen mk2 meer heb. 2 jaar geleden was ik er wel bij en dat was echt mega cool daar. Ik hoor hier wel hoe het was.
|
||||
|
||||
21 mei is idd jammer want das men pa zijn verjaardag. ff afwachten dus wat er gedaan wordt die dag.
|
|||
|
|||
ik gaat er denk ook wel weer heen! Was dr 2 jr geleden ook en was supermooi daaro.
grtz |
|
||||
|
||||
ik vind het ook erg jammer dat het de 21 ste is vorige keer dik naar me zin gehad daar...
misschien ga ik de 20 ste wel rijden slapen bij recordday en dan halverwege de dag naar oostenrijk toe hahahah zal denk wel moe zijn dan... kijken of ik me broertje en a zo gek kan krijgen :p
|
|||
|
|||
Mag een caddy nou wel of niet? Weet iemand dat??
Want ik heb 2 jr geleden wel een caddy daar gezien... |
|
||||
|
||||
genoteerd op www.vwteampg.nl
|
|
||||
|
||||
ik heb idd 2 jaar geleden ook 1 of meerdere caddy's gezien daar. dus toen mocht het blijkbaar wel
|
|||
|
|||
Dan ga ik ook
|
|
||||
|
||||
Stond wel in de planning daar weer heen te gaan :P