#1
|
||||
|
||||
Motorinbouw Mk1 Ervaringen met bedrijven?
Beste Vag liefhebbers,
Ik ben op zoek naar mensen die ervaringen hebben met onderhandelingen met Historic Wheels. Ben op forums al redelijk wat tegengekomen, maar wil duidelijke extra verhalen. Hoe groot ik benadeeld ben wil ik wel in een persoonlijk bericht toelichten. Vraag maar en ik stuur je meer info en met bewijs indien nodig. Dit om niet publiek mijn mening te geven ! Hopelijk kunnen jullie me helpen.
__________________
Wie ben ik? --> KLIK Speelgoed: -Mk1 G60 Project Daily Drive: -Mk3 1.9TD SOLD -Mk4 1.9TDI 232Pk & 437Nm SOLD -Audi A4 b7 break S-line Last edited by Jelle-Mk1G60 : 07-11-2013 at 07:23. |
#2
|
||||
|
||||
Ik ken de man wel van meetings, leek een geschikte gozer, dit had ik niet achter hem gezocht...
|
#3
|
||||
|
||||
ik heb al meerdere verhalen gevonden, en heb deze mensen ook gecontacteerd.
__________________
Wie ben ik? --> KLIK Speelgoed: -Mk1 G60 Project Daily Drive: -Mk3 1.9TD SOLD -Mk4 1.9TDI 232Pk & 437Nm SOLD -Audi A4 b7 break S-line Last edited by Jelle-Mk1G60 : 07-11-2013 at 07:24. |
#4
|
||||
|
||||
Tja, dat is helaas maar vaak genoeg waar....
|
#5
|
||||
|
||||
What happend?
__________________
Golf cabrio mk1 85 Golf cabrio mk1 82 Ducati ss750 01 |
#6
|
||||
|
||||
ik heb bij hem de missende delen gescoord voor de bieber cabriolet,de beste man zat toen midden in een verhuizing zei die,maar heb het spul wel gewoon gekregen in beschreven staat.contact verliep perfect......
__________________
Don't take life too serious. You'll never escape it alive anyway. |
#7
|
||||
|
||||
excuses iedereen voor het late antwoord van de vele pm maar het was druk ivm werk.
qua onderdelen aankopen gaat het niet zo vaak mis.
__________________
Wie ben ik? --> KLIK Speelgoed: -Mk1 G60 Project Daily Drive: -Mk3 1.9TD SOLD -Mk4 1.9TDI 232Pk & 437Nm SOLD -Audi A4 b7 break S-line Last edited by Jelle-Mk1G60 : 02-11-2013 at 09:23. |
#8
|
||||
|
||||
op retropilots waren er ook enkele mensen die niet echt tevreden te noemen waren...
http://www.retropilots.be/phpBB2/vi...php?f=13&t=2494 |
#9
|
|||
|
|||
Mwah.. Lekker bedrijfje als je zo leest.. Natuurlijk moet je niet altijd alles geloven op t www, maar ik zou er geen auto achterlaten..
__________________
E36 325TDS '96 daily tractor E30 320i cabrio '90 😎 Twingo 1.2 '01 extra daily Twingo 1.2 '08 voor de vrouw Polo 2f steilheck 1.4diesel (1w) is back! |
#10
|
||||
|
||||
@dubster, bedankt om mee te kijken.
Maar inderdaad op internet is er genoeg over te vinden. Maar ik heb liever persoonlijke verhalen, dan lezen wat er op internet staat. Dus persoonlijke mails van mensen met ervaringen.
__________________
Wie ben ik? --> KLIK Speelgoed: -Mk1 G60 Project Daily Drive: -Mk3 1.9TD SOLD -Mk4 1.9TDI 232Pk & 437Nm SOLD -Audi A4 b7 break S-line Last edited by Jelle-Mk1G60 : 02-11-2013 at 09:25. |
#11
|
|||
|
|||
Jelle, je kan toch ook zelf die mensen achter de verhalen op internet contacten? Even aanmelden op de betreffende fora en wat PB's sturen aan de mensen die hun ervaringen daar ventileren.
__________________
www.vwmovement.nl Mijn auto topic: http://www.golfcabrio.com/viewtopic.php?f=34&t=31247 |
#12
|
||||
|
||||
Quote:
Er is al contact om ervaringen te horen. Wrm andere er wel of niet meer zouden gaan. |
#13
|
|||
|
|||
Geachte forumleden
Aangezien wij via mail geen reactie krijgen van Dhr Jelle Walravens, willen wij via deze weg reageren. Ik zou eerst en vooral duidelijk willen maken zonder met een beschuldigende vinger te wijzen dat Dhr Walravens geen klant is of nooit geweest is bij ons wat volgens zijn zeggen hier op het forum wel zo is. Wij vermoeden dus dat deze handelt voor derden. Wij proberen nochtans iedereen op gelijke voet te behandelen maar dat lukt niet altijd. Iedereen die iets of wat zaken doet zal dit wel weten. Wij hebben klanten die heel tevreden over ons zijn en al jaren vaste klant zijn en wij hebben klanten die wij nooit tevreden kunnen stellen. Wij zijn ook maar mensen en zijn van het principe mensen spreken mensen maar het moet van beide kanten komen om bepaalde oplossingen te verkrijgen. Daardoor is er ook geopteerd geweest om te verhuizen naar een groter gebouw zodat de dienstverlening verbeterd kon/kan worden. Uit fouten kan er altijd geleerd worden. Als zaakvoerder heb je niet altijd alles in de hand. Je bent ook afhankelijk van mensen die in onderaanneming werken, personeel... want soms is het bang afwachten of deze 's morgens komen opdagen of als deze er terug de brui aan geven voor dagen of weken om een of andere flutreden. Ook rekening houdend dat met oldtimers niet altijd alle onderdelen direct leverbaar zijn of überhaupt wel verkrijgbaar zijn. Wij hebben klanten waarvan hun wagen enkele jaren bij ons in de garage staat voor restauratie die daar begrip voor hebben en sommige mensen hebben geen geduld en beseffen niet wat er komt bij kijken en zijn het na 2 maand al beu en veranderen tijdens het project verschillende keren van gedachten of schatten de kosten verkeerd in na aankoop of strippen van de wagen. Het is moeilijk te oordelen als men de achtergrond van de zaken niet kent en het is makkelijk zomaar zaken op het internet te plaatsen als men niet weet over wat men het heeft of van horen zeggen. En een mug wordt al vlug een olifant en sommige mensen gaan mee in het spel om bepaalde mensen te kraken omdat ze de een meer steunen dan de anders zelfs zonder duidelijke achtergrond. Dus als er problemen of opmerkingen zijn, staat onze deur altijd open om face to face te praten. Als wij geen antwoord krijgen op mails, kunnen wij ook moeilijk onderhandelen. Hopelijk is er hiermee meer duidelijkheid gebracht. Nogmaals eens duidelijk maken: ik wil geen fora in het slecht daglicht stellen want het is altijd goed dat mensen daar hun 'ei' kwijt kunnen. |
#14
|
||||
|
||||
Er zijn ook positieve reacties geweest ivm aankoop van onderdelen.
Maar ook andere situaties. Ik heb in privé iedereen netjes alles uitgelegd om dit bewust niet openbaar te doen. |
#15
|
|||
|
|||
Quote:
Werk je dat niet met het verkeerde personeel als je je eigen onderaanneming/personeel zo publiekelijk wantrouwen geeft?? |
#16
|
|||
|
|||
De kracht van een bedrijf is hoe je problemen oplost... En dat begint met het erkennen als je fout zit en er vervolgens alles aan doen om dat goed te maken.
Doe je dat niet dan zet je je naam op het spel en iedereen weet dat het heel moeilijk is om een goede naam op te bouwen. helderheid/ openheid en communicatie zijn hierin heel belangrijk. Aangevoerde redenen zoals personeel da niet komt werken en moelijk te verkrijgen onderdelen zijn allemaal dingen die indien normaal gecommuniceerd door iedereen begrepen worden. Maar als er stelselmatig dingen uitlopen of verkeerd gaan zonder opgave van redenen en er komt vervolgens een dergelijk excuus dan is dat al niet echt geloofwaardig meer. Bovendien is de klant dan al niet meer tevreden aangezien hij niet serieus behandeld wordt in zijn ogen. Ontevreden reacies blijven altijd langer hangen bij mensen als positieve... |
#17
|
|||
|
|||
Iemand hier nog iets meer over?
Zou hier eventueel de cabriokap van mijne golf laten herdoen.. |
#18
|
|||
|
|||
@Historic Wheels , u stelt dat de heer Walravens geen klant van u is of was.
Waarom probeerde u dan toch met hem te onderhandelen via de e-mail? Grt yal |
#19
|
||||
|
||||
Topic is van 11/2013
|
#20
|
|||
|
|||
Topic is inderdaad van 2013, wat mij echt verbaasde aangezien zij gewoon nog steeds hun zelfde gangetje gaan.. Echt niet te geloven!
|