|
||||
|
||||
Zoals beloofd........Pica's van de Caddy (met nieuwe rims)
He Leute,
Hier even de beloofde pica's van m'n velgenklusje tussendoor (nu weer volgas met de GTI bezeg ): Voor: Na: Ja, ik weet het...........f*ck*ng nachtfoto's.........maar als je met de GTI bezig bent moet alles op van die ape-tijden !!! Grtz................ LRR Ps: Remtrommel is roestig JA !!!!!!!!!
|
||||
|
||||
beetje hoog nog
|
||||
|
||||
Ja, ik weet het Jasper.................heb per ongeluk m'n Airride op de kop gemonteerd !!!!!!!! Hehehehehe
Caddy is (helaas) geen project-auto..........zal dus ook wel lekker zo hoog blijven. De reden waarom deze velgen eronder zitten is gewoon het feit dat de originele banden een beetje richting Slicks gingen...............dussssss Grtz................ LRR
|
||||
|
||||
maar ziet er goed uit hoor !!
|
||||
|
||||
Dank u
|
||||
|
||||
Jammer, ik hou wel van witte velgen!
|
|
||||
|
||||
Ik stem met berend in, vond dat witte heel goed bij die velgen
|
||||
|
||||
Ja heren, dat klopt inderdaad. Dat witte stond heel goed op die wielen...........alleen hadden ze alle 4 stoepie-schade (eigen schuld....ik heb ze een jaar lang "uitgeleend" aan m'n ouders). En aangezien de wielen waren gespoten in parelmoer wit (met "blauwe gloed") kon ik ze niet zo ff bijspuiten. En aangezien ze toch voor de daily-Caddy zijn is grijs gewoon netjes in mijn ogen.
Hier nog ff een foto van toen ze "net" wit waren: Is mijn ex-MK3 !!!!! Grtz................. LRR
|
||||
|
||||
Mooie velgen
|
|
||||
|
||||
Quote:
Yes sir...............I know !!! Je kunt je BBS'en nogsteeds inruilen hoor !!!!!!
also known as L(ittle) R(ed) R(ooster) Last edited by Little Red Rooster : 11-10-2005 at 12:40. |