#1
|
|||
|
|||
Tuning setjes G60
Heeft iemand ervaring met de tuning setjes voor G60 van sls-tuning?
Of een goed alternatief? Alvast bedankt! |
#2
|
|||
|
|||
Niets mis met het spul van SLS-tuning!
alternatieven: Bartek-tuning |
#3
|
|||
|
|||
ik weet niet wat je voor spul zoekt?
__________________
na de 16V-G60 en de Polo Turbo eens een vr6 turbo bouwen. |
#4
|
|||
|
|||
Voor wat meer vermogen 210 of 220pk is meer dan genoeg
|
#5
|
|||
|
|||
Zie ook overal van die chips bij staan maar wat moet je er nou precies mee doen?
Moet je de ecu los maken en die erin zetten of wat? |
#6
|
|||
|
|||
Ik heb trouwens ook dat de g60 motor slecht stationair loopt en uit wilt vallen als de motor koud is maar als je warm is is er niks aan de hand buiten dat ie afgesteld moet worden dan.. Iemand enig idee hoe dit kan?
|
#7
|
|||
|
|||
Quote:
wat meer Ik heb anders nog wel een kleinere pulley en een chip van vw motorsport liggen. De chip kan ik er eventueel ook wel inzetten want als ik het zo lees heb je daar nog niet veel ervaring mee. Maar voor 210/220 pk uit een standaard motor moet je wel ff wat meer doen als alleen dat. Of is er al wat aan gewijzigd?
__________________
na de 16V-G60 en de Polo Turbo eens een vr6 turbo bouwen. |
#8
|
|||
|
|||
De g-lader is bewerkt en er zit een sprinter intercooler in en een 3" uitlaat systeem verder origineel wat ik begreep.
Kan wel merken dat ie geen 160pk meer heeft want hij gaat als een gek. Heb ook nog een mk4 r32 met 285pk en een golf 1 1600 gti met 140pk dus kan ongeveer wel inschatten dat het ruim boven de 160pk zit haha |
#9
|
|||
|
|||
Ben ook wel benieuwd waarom ie zo slecht loopt als ie koud is zou dit met de afstelling te maken hebben of zou het iets anders zijn?
Zodra ie warm is loopt ie goed stationair maar gaat hoger in de toeren steeds meer inhouden. |
#10
|
||||
|
||||
Lees dit topic ook maar eens door vwb tuningsets:
http://www.volksforum.com/forum/showthread.php?t=35477
__________________
|
#11
|
|||
|
|||
Sampo waar kom je vandaan? Heb wel interesse in de poulie en de chip
|
#12
|
|||
|
|||
Ik heb anders evt een kompleet gereviseerde Rotrex 30-74 compressor voor je!!
http://www.volksforum.com/forum/showthread.php?t=138315 |
#13
|
|||
|
|||
Quote:
ik kom uit de regio breda, weet niet of dat in de buurt is? blauwe temperatuursensor al een keer vervangen?
__________________
na de 16V-G60 en de Polo Turbo eens een vr6 turbo bouwen. |
#14
|
|||
|
|||
Nee heb alleen de bougies schoon gemaakt en dat werkte niet dus heb maar nieuwe wr6dp0 of zoiets besteld correct me if i got the code wrong lol.
Ga straks nog ff het filter schoon maken en de vorige eigenaar had een vermoeden dat de brandstofpomp het was kan dat? Ik rij straks ook nog ff langs autotechniek Leenders misschien dat hij zo weet wat het is |
#15
|
|||
|
|||
Ik kom trouwens uit Arnhem dus heel erg dichtbij is het niet nee haha
|
#16
|
|||
|
|||
Ik zag ook ergens op een forum dat iemand had dat ie slecht liep met de blauwe sensor aangesloten maar met de stekker eraf liep die goed dus probeerde em net te starten met de sensor afgekoppeld en toen was het helemaal beroerd
|
#17
|
|||
|
|||
Zeer waarschijnlijk de blauwe temp-sensor, evt in combinatie met een verkeerd ingestelde CO-potmeter...
Brandstofpomp merk je vooral wanneer je vermogen gaat vragen, dus bij volgas. |
#18
|
|||
|
|||
Oké zal die sensor is vervangen dan
Ik heb ook als ie warm is dat ie verder de toeren in in gaat houden en ook als ik stil sta en geef een paar keer gas dan begint ie te stotteren. Zal dit dan ook met die sensor te maken hebben? Iemand enig idee wat het code is van die sensor? Kan em dan zodalijk bij de iga bestellen |
#19
|
|||
|
|||
025 906 041 A
En je kunt hem doormeten op weerstand: tussen 275 en 375 ohm bij een motor temp van 80 Graden... Ook zou je zelf de CO-potmeter kunnen doormeten: tussen de buitenste pinnen, bij warme motor, moet ie bij een standaard motor tussen de 500 en 600 ohm staan.. |
#20
|
|||
|
|||
Oké bedankt man daar heb ik wat aan!
|