|
|||
|
|||
Golf 3 2.0 8v ,, verlichting probleempje
Eeyy kom gelijk met Mn probleem de bocht om,, (zal me als ik tijd heb voorstellen
De linkerkant kant van de voorverlichting werkt dan wel dan niet (en jaa elke x wisselt het) Als links alles brand is het niet op vol vermogen en daarbij zwakt rechts ook af. Er zijn geen lampen kapot en ook als ik de lampen omwissel blijft hetzelfde probleem.. Rechts achter doet het ook volledig niet, weet niet of dat überhaupt met elkaar te maken heeft? Zekeringen zijn allemaal goed. Waar kan ik het zoeken is de vraag,,? |
|
|||
|
|||
Denk dat ik het probleem gevonden heb,, zat een massa kabeltje niet goed in het rechter achterlicht.
Maar,, hiervoor is het gebeurd dat de kachel aanging op jawel het grootlicht, kon geen directe aanleiding hiertoe vinden. |
|
|||
|
|||
Lichtschakelaar?
Bedrading achter het dashboard (radio!) nog origineel en in goede staat? |
|
|||
|
|||
Zet je verlichting aan zonder contact
Kachel ventilator en ruitenwissers gaan dan werken als je groot licht aan zet Storing fabriek af Maar als het zomaar gebeurt brandblusser in de auto houden |
|
|||
|
|||
Achter de radio en schakelaar zat het niet,,
Koplampen voor zaten een aantal amp'tjes , werkt weer super Aah oke, en inderdaad,,,,,, Bedankt! |
|
|||
|
|||
Die storing zit ook in de Passat van pakweg bouwjaar 94 en verder, mijn ouders hadden zo'n auto, ik zat altijd in die auto te "spelen", ik was toen een jaar of 10, en ontdekte deze storing. In de garage wilden ze het niet geloven, na mijn demonstratie bij een nieuwe passat in de showroom wel
Leuke anekdote dacht ik |