|
|||
|
|||
Webers, Uitlaatlijn,.....
40 mm webers met inlaatspruitstuk voor 8 kleppe motor en nieuwe trechters.
Webers zijn volledig nageken en vervangen wat moest vervangen worden. PRijs, 550€ Een volledige groupe A inox uitlaatlijn van aan de cullasse tot vanachter. Volledig handgelast met de tig speciaal voor golf 1 en sirocco 1. Spaghetti collectot isvan supersprint en de rest van de lijn is 63,5mm inox. Dempers is naar het origineel gemaakt. Het merk is heigster en ikheb mij door de vorige eigenaar late vertelle dat er zo maar 2 zouden zijn in België. Deze lijn en collector is NIEUW, nooit gemoteerd geweest. Prijs, 650€ Een set chromee golf 1 klinken. redelijk staat, zonder zwarte strips Prijs, 30€ Verlagingsveren voor golf 3 V -60 A -40 Hebbe 1 jaaronder men cabrio gezete, weet niks van merk maar waren wel goed. Prijs, 50€ Versterker van MTX Thunder 4202 2 kanaals of gebridged Ken er nis van dus ik zet erbij wat ik op een papiertje lees. 4 ohm 71 Watt RMS/kanaal 2 ohm 117 Watt RMS/kanaal bridged 280 Watt RMS Is ok NIEUW, nooit gemonteerd geweest. Prijs 150€??? Voorlopig is het dat. Binnekort kome ok nog 2 set BBS RS te koop 1ste set origineel 6,5x15 ET 32 volledig opgemaakt door Puc dus superstaat... 2de set 7x16" ET 35 herboord naar 4x100, al dan niet gepolierd, prijs weet ik nog niet IK ben van Begië Glenn
|
|||
|
|||
interesse in de deurhendels, welke staat zijn ze? en is het met duw of kantel mechanisme? (m.a.w. voor oude golfjes 1 of past ie ook op latere)
|
|
||||
|
||||
Ik heb ook intresse in de klinken, heb je daar foto's van?
|
|
|||
|
|||
Foto's van de klinken.
Weet eig zelf niet welk mechanisme het is. Hopelijk zie je het op de foto. Glenn
|
|||
|
|||
jep, is duw mechanisme... passen dus niet bij mij.... helaas
|
|
|||
|
|||
Dus duw mechanisme is allen voor de oudere modellen??
Dan weet ik meteen ok het verschil, ik twijfelde altijd... glenn
|
|||
|
|||
Even terug bovenaan zetten.
Prijszen zijn bespreekbaar. Glenn
|
||||
|
||||
van waar in belgie ben je?? ben wel geinteresseerd in de klinken
|
|||
|
|||
Quote:
Ik ben van Berlaar-Heikant. KOrt bij mechelen, vw mania Groete Glenn
|
|||
|
|||
Up
|
||||
|
||||
ik snap dat verschil van die klinken niet...is dit niet handig pas te maken op een golf 2?
|
|
|||
|
|||
Quote:
Voor golf 2 bennekniet zeker, maar dacht wel dat ze aan te passen waren. De klinken worden opzij gehouden tot vrijdag, zijn normaak verkocht.. Glenn
|
|||
|
|||
Klinken zijn verkocht...
En nog is UMHUUG Glenn
|
|||
|
|||
Versterker wordt morge afgehaald.
Webers zijn ze juist voor kome zien en normaal ol verkocht... De rest dus nog te koop. Glenn