#1
|
|||
|
|||
welke motor TDI met normale injector op cilinder 3
Hoi! Ik ben een AFN blok aan het ombouwen naar M-tdi. Gaat allemaal prima, maar ik wil af van de sensor op de injector van cilinder 3. Van welke motor kan ik de brandstofleiding gebruiken van de pomp naar de injector? Lief als jullie een motorcode kunnen geven.
|
#2
|
|||
|
|||
Ik denk dat het niet bestaat. TDI heeft altijd een naaldliftsensor, zo ver ik weet..
__________________
Met vriendelijke roet, Evgeniy |
#3
|
|||
|
|||
Er bestaat een Transporter met een AJT motor... 5 even lange injectoren, maar daar heb je het al: 5...
Je kunt ook een leiding op lengte laten maken en zelf buigen (ik zou geen reeds gebogen leiding nog eens buigen... )
__________________
Met vriendelijke roet, Evgeniy |
#4
|
||||
|
||||
je kunt er gewoon een normale inzetten.
geen enkel probleem. |
#5
|
|||
|
|||
Quote:
En hoe moet men dan met het lengteverschil van de verstuivers omgaan? Toch aan de leiding buigen?
__________________
Met vriendelijke roet, Evgeniy |
#6
|
||||
|
||||
jep, of een nieuwe leiding maken
|
#7
|
|||
|
|||
Quote:
Thanks voor de info! In principe zit die naaldlift sensor niet echt in de weg als ik hem zou houden en de kabel er gewoon af zou knippen of wel (al is het maar voor tijdelijk)? Is zelf zo'n brandstof leiding maken redelijk te doen? |
#8
|
|||
|
|||
https://www.ebay.de/itm/Einspritzle...jgDeK mkrl5WiQ
Op de Pomp zit m12x1.5 , en op de verstuiver zit M14x1.5 Meet even de lengte van de leidingen. Volgens mij meent men, dat de leidingen even lang zijn, maar op het oog lijkt het echt niet zo... In goede lengte bestellen en voila Wat Franklin zegt kan ook, maar let goed op: buigen verstevigt het materiaal, en het is aanzienlijk moeilijker om gebogen materiaal anders te buigen dan vers, recht materiaal te buigen. PS. Kijk wat zulke "Nadelhubgeberdüse" kosten.. misschien is het een idee om de kabel te laten zitten EDIT: Bij nader inzien weet ik niet zeker, of die Leiding wel de druk aan kan. Ik denk het haast wel. Ik heb ooit bij een Benz met een opgevoerde lijnpomp de inspuitdrukken gemeten, en het ging in de richting van 500 bar. (daarbij waren de verstuivers op 150 bar statische openingsdruk afgesteld, en die twee groottes moeten niet verward worden) Ik kan niet garanderen, dat TDI niet meer dan 690 bar maakt, zo als in die link staat...
__________________
Met vriendelijke roet, Evgeniy Last edited by SciroccomTDI : 15-06-2018 at 08:11. |