|
|||
|
|||
Knipperlichten rechts werken niet meer
Vandaag even mijn eigen bakwerk herstelt van het installeren van centrale deurvergrendeling op afstand. Al die waardeloze splitters vervangen voor goudconnectoren. Vergrendeling werkt weer zoals het hoort.
De vergendeling zit ook aangesloten op de alarmlichten, zodat deze een lichtsignaal geven bij op slot doen. Het probleem is als volgt: de complete rechterzijde van mijn alarmlichten werkt niet. Richting aanwijzer naar rechts geeft niks, geen lampje op het dashboard, geen klik uit het relais. Links werkt wel, alarmlichten idem dito. Nu het bijzondere: bij het op slot doen van de auto geeft hij alleen aan de rechterkant van de alarmlichten het lichtsignaal, links daarentegen niks. Heb ik nu gewoon stomweg iets aan elkaar zitten maken wat niet hoort, of is er toch iets anders aan de hand? Mogelijke boosdoeners: Zekeringen: gechecked Relais 21: links werkt, rechts niet Knipperlichthendel Massa Eigen soldeerkunsten Hopelijk kan iemand mij verder helpen, Groeten Peter-Jan
|
||||
|
||||
Klinkt alsof draad R van knipperlichthendel naar alarmlichtschakelaar (zwart/groen) onderbroken is. Heb je daar iets mee gedaan?
|