|
||||
|
||||
kunststof afdekplaat onder de motor passat variant tdi 2002
gistere avond hoorde ik boven de 100 km ineens een rot geluid .
auto langs de kant en er onder gehangen met me koppie . ik zag dat de beschermkap onder de motor las hing aan 1 kant . heb deze weer vastgezet met de klem maar na 1 minuut lag die weer los . ben toch maar door gereden naar huis en heb vanochtend bij dag licht eens goed gekeken . de afdekkap was 2 twee plaatsen gescheurd en ik heb hem er maar helemaal afgehaald . waar dient deze afdekkap precies voor ? windgeleiding ofzo ? |
|
||||
|
||||
Ik denk dat het gewoon een beschermkap is voor opvliegende stenen enz tegen te houden.
Beschermplaat onder de motor.
|
|||
|
|||
Quote:
klopt en met deze sneeuw val en jou schade een goede sneeuwvanger wij kregen een passat binnen op het werk waar die aan voorkant open lag en sneeuw had gehapt echt bizar om een motorruimte vol sneeuw te zien liggen |
|
||||
|
||||
Millieu plaat toch , beschermt niet erg , zo'n plastic geval
|
|
||||
|
||||
Die heb ik ook al kapot gehad. Die plaat houdt ook heel veel lawaai buiten.
|
||||
|
||||
aha ben dus niet de enige
maar ik kan hem dus beter wel vervangen begrijp ik thanks mannen |
|
||||
|
||||
Quote:
Kost wel wat, (80euri'sgeloof ik) maar hij wordt er idd ook een heel stuk stiller van. En je motorruim blijft mooi netjes. Vergeet ook niet om na de winter de stop in je waterbak waar de accu in staat ff door te prikken. zitten vaak verstopt en bij regen of wassen als er teveel water in blijft loopt het zo bij je comfort module in wat oor heel veel problemen kan zorgen.. Bij mij kwam er ook een liter water uit.. |
|
||||
|
||||
dankje
die accubak gaan we zeker in de gaten houden Quote:
|
|
||||
|
||||
Bodemplaat van een W8 is én goedkoper én steviger.
Is maar een tip...
|
||||
|
||||
Quote:
|
|
|||
|
|||
kunsstof afdekplaat onder Passat TDI
Beste Appie,
Ik heb hetzelfde probleem als jij hebt gehad met de kunsstof afdekplaat onder een passat variant (2001). Hoe heb jij het destijds opgelost? vriendelijke groet, Hans |
|
||||
|
||||
Hans, is hij gescheurd of komt de klem los?
Bij mij kwam die klem/schroef waarmee je hem vast maakt los, heb ik opgelost met een ziptie. Mij lijkt dat als hij gescheurd is je ook een zogenaamde 'drifters stitch' kan doen, is niet mooi maar werkt wel en kost niets! Google dat maar eens |
|
|||
|
|||
Kijk eensbij winparts, kost nieuw imitatie ook niet zoveel, pasvorm is redelijk, maar beter als niets
https://www.winparts.nl/carrosserie...or/p105353.html Last edited by catch me : 17-05-2017 at 21:24. |