|
||||
|
||||
Scirocco stoelen en bank ook voor jetta golf etc te koop
aangeboden: Scirocco GT stoelen. De stoelen en achterbank zijn opnieuw bekleed een tijdje terug en het geheel is in goede conditie.
Heel gaaf als je je scirocco een retrouiterlijk wilt meegeven, of natuurlijk aan een goed interieur toe bent! slede stoelen past in scirocco 1+2, golf 1+2, jetta 1+2, caddy 1 en corrado vraagprijs 200 euro Last edited by DJW : 05-10-2005 at 12:24. Reason: Scirocco stoelen en bank ook voor jetta golf etc te koop |
|
||||
|
||||
up
|
|
||||
|
||||
advertentie aangepast
|
|
||||
|
||||
past dat ook in een golfje 1?????
|
||||
|
||||
sorry heb niet goed gelezen.
200 euri vaste prijs????
|
|||
|
|||
[QUOTE=DJW]aangeboden: Scirocco GT stoelen. De stoelen en achterbank zijn opnieuw bekleed een tijdje terug en het geheel is in goede conditie.
Heel gaaf als je je scirocco een retrouiterlijk wilt meegeven, of natuurlijk aan een goed interieur toe bent! slede stoelen past in scirocco 1+2, golf 1+2, jetta 1+2, caddy 1 en corrado vraagprijs 200 euro Hallo Hans, ik heb zeker interesse, zou alles graag een keer willen zien, zou ik je kunnen bellen?? alvast bedankt, gr thomas Last edited by MK1 GTI : 05-10-2005 at 20:52. |
|
||||
|
||||
ehhhh.....hans verkoopt ze niet geloof ik.....mijn nummer heb je nu via pb en de prijs is een scherpe vraagprijs stond erbij toch retrohans?
mzl Dick |
|
||||
|
||||
verkocht!
|