|
||||
|
||||
15" pirelli velgen tekoop!
Ik heb een setje 15" Pirelli's tekoop, omdat ik de eerste tijd toch geen waterkokert met 4x100 ga krijgen waar ze onder gaan passen...
Zijn dus 15" velgen 5,5J breed en de ET is 38. Velgen zijn al eens gepolijst en je hoeft ze alleen maar af te maken, dwz de glans hernieuwen Zonder banden en/of naafkappen. Prijs 400 of een netjes bod! PM ff reageren hier in dit topic. |
|
||||
|
||||
Ik vind ze er goed uitzien. Alleen is het nog niet mijn prijs. En waar woon je eigenlijk?
|
|
||||
|
||||
Quote:
* zucht * |
|
||||
|
||||
Quote:
Nee dit is mijn prijs, bod mag es joe no.... Woon in NoordNederland...Omg. Leeuwarden. |
|
|||
|
|||
yo split52 zeg wil je nie tegen stukken van een oval van 55 wissele ???? want ik heb hier een pinkkerlicht schakelaar met als optie een aansluiting voor trekhaak met een klein licht op het einde van de scakelaar nieuw in de dos, en midelspiegel met twee zonen scherm in goede staat, en ook een zonen scherm voor op de voorruit in groen met een beetje werk aan ....
|
|
||||
|
||||
Harstikke leuk..maar ik heb alleen nog geen ovaal
|
|
||||
|
||||
Als die wielen maar niet ovaal zijn Wil deze ook nog eens kopen voor mijn Pirelli. Maar dan neem ik gewoon zilver gespoten wielen.
|
||||
|
||||
Heb een set Porsche Cookie Cutters te ruil... is dat wat? 6 en 7J vooraan 165/45 banden(zo goed als nieuw), en achter 195/45 banden(splinternieuw), rondom Continental Sport Contacts
Eventueel zonder de banden... Foto's zal ik zometeen even in ditzelfde verkoopgedeelte in een topic gooien... Ik krijg het namelijk niet naar wens onder mijn auto, en zoek dus nu andere wielen... http://www.volksforum.com/forum/sho...279&postcount=2
Jetta 1.3 CBR carbs '84-Jetta 1.3 '84-Golf II 1.3 '84-Seat Ibiza 1.9 TDI '01-Golf II 1.6 D '85-Vento 1.9 TDI '96-Seat Cordoba 1.9 TDI '03-Golf II 1.6 B 86-Golf II 1.6 TD '86-Golf II 1.9 TDI '84-Polo 9N 1.9 TDI '05 Last edited by Tommy : 28-06-2005 at 11:08. |
|
||||
|
||||
Je hebt me in msn..doe maar een idee...
|
||||
|
||||
ga ook eens in mijn oude sok kijken
ter informatie beetje offtopic hoe zit dat met de naafkapjes kan je daar nog wel iets voor krijgen of is dat makkelijk zelf te maken? hoe worden die in de velg geklemd? |
|
||||
|
||||
mooie velgen zo. Heb je ze nog?
|
|
||||
|
||||
Zijn nog daar idd.
tevens een UP dus
|
||||
|
||||
up! :p
|
|
||||
|
||||
Nogmaals UP, Mag wel wat van de prijs af...
|
|
||||
|
||||
Ez Upla!
|
|
||||
|
||||
Nogmaals UP!