|
|||
|
|||
mijn bussie aangepakt..
zo ik heb me bussie eens ff flink aangepakt
ik had het meeste werk aan de deuren en wiel kasten de rest was klok gaaf en hoefde ik alleen roest plekjes te schuren enz. nu alleen nog ff de blauwe nummer platen derop en de velgjes doen en als de velgjes eronder vandaan gaan ff tectyl in de wielkasten spuiten.. dan is hij weer netjes voor een poosje Xbox met dolby digital 5.1 surround in me bank :P en beamer voor het beeld.. ik heb vandaag ook een SONY PSP gekocht ik heb een zwanen hals auto houder besteld dus we kunnen straks ook filmpies kijken voor in de bus en natuurlijk gamen over de muziek instalatie en mischien ook later navigatie op de PSP ?? wie weet iig komt er een hoop herrie uit de bus haha Last edited by w3zl01d : 30-09-2005 at 15:53. |
|
||||
|
||||
Zelf gerold?
|
|
||||
|
||||
Zier er een heel stuk beter uit :biggrin:
Hoe ziet de binnekant er uit? Lijkt wel een beetje op m'n oude bus: Jou bus Quote:
Mijn vorige bus :biggrin:
|
|||
|
|||
thnx allemaal !
die lijkt zeker op mijn oude bus haha en ja ik heb hem zelf gerold ik ben ook maar 22 en heb geen geld te veel dus spuiten werd niks.. ik heb nu 2 potten verf gebruikt van 30 euro het is wel erg mooi geworden moest die kleur 3 keer rollen ! eigenlijk kon dat witte nog een keer achteraf gebleken maarja mischien nog een keer als het mooi weer is ! meer fotos volgen vandaag nog van de binnekant daar heb ik expres veel ruimte gehouden omdat er soms 3 bmx's in moeten je ziet het vanmiddag wel.. groet wesley Last edited by w3zl01d : 30-09-2005 at 12:14. |
|
||||
|
||||
Duurt lang :biggrin: :biggrin:
|
|||
|
|||
Quote:
De middag is nog niet om he! :p |
|
||||
|
||||
Ik vindt het gewoon leuk om foto's te kijken!!!
En het is zo zouteloos op school achter de computer!
|
||||
|
||||
Quote:
Je GAIK-platen wel bewaren voor de APK! Het beste altijd meenemen onderweg: je kan een prent krijgen wanneer een agent in de gaten krijgt dat FB uit '79 komt, en dus geen blauw mag hebben Jens
|
||||
|
||||
Van alle luxe voorzien!!!
|
||||
|
||||
haha, cool das dus jouw bussie, ziet er zo wel leuk uit! Waar woon je bdw!? Nog gefeliciteerd met je prijs!
|
|||
|
|||
Nu nog zo'n bloemenvaasje op je dashboard voor je 'potje' bolchrysanten
|
|
|||
|
|||
thnx JeeWee ik heb nog ff naar juw bus staan kijken bij de puzzle rit echt gaaf gewoon orgineel alles nog aanwezig haha echt leuk.
ik woon net naast amsterdam ja haha ik had mooi ff tjes 463 straf punten das 3 dubbel zoveel als jullie hadden ofzo hahaha ik had echt alles fout najah ik had 1 punt ofzo dat kwam omdat ik de pot pindakaas en beschuit mee had ! maar wel dikke lol gehad daar haha goed geregeld ja die pot heb ik aan me oma gegeven dus elke keer als ik daar kom denk ik aan die puzzle rit........ en dat ik hem daar elke keer niet in zn achteruit kreeg maar nu gewoon wel weer echt raar naja mn versnelings bak moet zowieso een keer nagekeken worden ik zoek nog steeds iemand die er verstand van heb en me wil matsen want ik loop nu gewoon in de soep te roeren met me pokie hij schakelt gewoon niet lekker.. moet hem ook vast houden in zn 1 bij het weg rijden anders schiet ie eruit! Last edited by w3zl01d : 30-09-2005 at 23:23. |
|
|||
|
|||
phatte shit