|
||||
|
||||
GEJAT!! Mijn oude kever............
Kreeg net een berichtje op de mail:
De 69'er kever die ik 3 maanden geleden heb verkocht is gestolen in Den Haag! Kenmerken - chinchilla grijs - erg laag - verbrede originele velgen - pop-out ramen - rood "basket weave" skai interieur - RVS bumpers - Verstelbare vooras (zilverkleurig) - Voor rode koni dempers - achter gele gasdempers Hou je ogen open! Niet alleen is het héél sneu voor degene die hem van mij kocht maar ook ik zou het een schande vinden als tie uit elkaar getrokken word voor de onderdelen Wat plaatjes: |
|
||||
|
||||
Dat meen je niet!?! Nou ja misschien spotten we hem zaterdag wel op de onderdelen markt ... Nee ff serieus, dat is mooi kl#te zeg, ik zal mijn oogies open houden natuurlijk!
|
||||
|
||||
Is er verdomme dan niks meer heilig?
Ik heb begrepen dat dit het nadeel is van de hernieuwde kevergekte door de Herbie films, maar toch is het shit zo! Als de dief wist dattie de ex-kever van pechie voor zich had was tie waarschijnlijk doorgelopen, veels te bekend en dat geeft de rechtmatige eigenaar misschien wat hoop. Erwin, wens de eigenaar maar sterkte. Greetz Ron
|
||||
|
||||
tja das nou echt 'keverpech'!!
|
|
||||
|
||||
Das k#t
|
|
||||
|
||||
dat ze niet met hun klauwen van een anders man spullen af kunnen blijven, ik spuug op dat soort ongedierte!!!!!! ik zit veel op de weg en zal ook m'n oogjes open houden, maar ik denk dat hij al in onderdelen naar het buiten land is vertrokken :frown:
zo zie je maar weer, let goed op spullen en laat niks aan het toeval over!! |
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
Da's zwaar klote, Hopen dat de dief ergens tegen de lamp loopt zodra iemand spullen herkend die hij te koop aanbiedt.
Ook op andere forums en biedsites kijken dus. |
|
||||
|
||||
dat is echt kut auto vind je nooit meer iets van natuurlijk....
en het zal gerust geen liefhebber zijn geweest. heb echt diepe medeleiden met de eigenaar en oude eigenaar. vind dit zo klote joh ze moeten gewoon is van iemand anders zijn spullen af moeten blijven. ik hoop dat ik het nooit mee zal maken. en mocht het zo zijn hoop ik hem op heter daad te betrappen. veel sterkte verder |
|
||||
|
||||
KUT zeg!! Wanneer houdt het op? Wanneer blijven mensen nou eens met hun gore poten van andermans spullen af?!?!??!??! Succes met de zoektocht, ook ik hou mijn ogen open!!
|
|
|||
|
|||
Erwin, bedankt.
Misschien dat ik zaterdag ga kijken bij rosmalen. Hoe groot is de kans dat er daar dan iets van mijn kever ligt? En wat dan? Groet, Robert |
|
||||
|
||||
Die vent die het verkoopt uithoren over meer onderdelen in dezelfde kleur en dan verrot slaan... :p Ik help je wel!
|
|
||||
|
||||
Sjezus, het is niet normaal meer! Ik zal ook goed kijken of ik hem toevallig niet ergens zie... Sterkte
|
|
||||
|
||||
ik hoop dat ze de daders kunnen pakken,
de mensheid zou eens moeten leren om van andermans spullen af te blijven
|
||||
|
||||
mijn vorige einser was ook gestolen, ik was maar 20min weg. meteen politie gebeld-> deed nix!
paar weken later terug gevonden in almere (bouwterrein) gestript en overreden met een rupsvoertuig. |
|
||||
|
||||
Quote:
ondaks de ":biggrin:" ben ik het serieus met je eens... De politie doet er helemaal niks aan hoor... Hier in de buurt hebben ze een paar inbrekers op de korrel, maar ze doen er verder niks mee... "eerst bewijzen" ammehoela... Wij spelen voor eigen rechter... Dankzij de lakse agenten Ik raad aan iedereen dat te doen na een diefstal van zijn goederen als de dief opeens boven water komt... |
|
||||
|
||||
Lees het topic nu pas...maar das echt zwaar klote, heb je net een paar maanden een toffe ride, issie opeens weg!!
Ik ga ff een oproep op mijn inet site zetten, wie weet?? |
|
||||
|
||||
zeg keverpech, weet je al iets meer?? of is het een verloren zaak?
|
|
||||
|
||||
Quote:
Mijn site is even een paar dagen off-line :frown: Zodra die weer werkt zijn ze er weer! |