|
||||
|
||||
Heb een eigen Luchtgekoeld VW forum gemaakt.
Er zijn op het internet al wel een aantal luchtgekoelde forum's te vinden alleen is dat vaak van een bepaald type luchtgekoeld en niet algemeen alle type's.
Dus vandaar mijn gedachte om op de webruimte die ik al heb voor mijn golf 3 vr6 een algemene luchtgekoelde VW forum te plaatsen. Ik hoop hiermee mensen die deze speciale hobby hebben bij elkaar te kunnen krijgen op 1 plek zodat alle kennis en ervaringen met elkaar gedeeld kunnen worden. Mocht er iets missen naar jouw mening of iets verkeerd staan hoor ik dat graag,alles om dit goed te laten verlopen. Het is een proef opstelling om te zien of het gaat lopen,zodra dat het geval is zal het forum uitgebreid en gemorderniseerd worden. als je et leuk vindt neem dan hier even een kijkje.. http://luchtgekoeldforum.golfvr6.net/ |
|
||||
|
||||
WWW.MIVW.NL Last edited by Jurgen Santana : 10-09-2005 at 19:35. Reason: Tikfout |
|
||||
|
||||
haha ja snap ik maar heb om te kijken of et wat is eerst een subdomein gemaakt op me eigen site.
die kan ik vrij aanmaken,als et wat wordt kan ik altijd nog een domein registreren. |
|
||||
|
||||
Heb even een kijkje genomen, ziet er opzich leuk uit. Maar wat is de toegevoegde waarde? Ik ben bang dat er al een overkill van fora is of je dat wil?
|
|
||||
|
||||
tnxx,en nee dat is niet wat ik wil.heb dit puur gedaan om te kijken of het mensen aanspreekt.
mocht dat niet et geval zijn is et snel weer verdwenen. |
|
||||
|
||||
Michel je kan een TK domein aanmaken gratis.
|
||||
|
||||
ja dat weet ik wouter,heb daarmee in het verleden ook mee gewerkt.
alleen hebben ze dit weer veranderd dat je eerst op een ad van hun komt en dan pas doorgaat naar de website. dus mocht et gaan lopen reg ik zo een domein voor een jaar,is niet zo heel duur tegenwoordig. |
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
jaja dat is zo,maar samen met watergekoeld he.
maar goed zeg ook niet dat andere fora's te kort doen.wil alleen even zien of een wat uitgebreidere ook wil lopen. |
|
||||
|
||||
Als je alleen op het luchtgekoelde gedeelte van deze site wil komen, hou ik je niet tegen
Wat is er bij ons niet uitgebreid genoeg dan? En met Firefoz doet hij het niet.. Last edited by Marcski : 11-09-2005 at 10:10. |
|
||||
|
||||
hmm daar heb ik in explorer geen last van,dat van mozilla en firefox heb ik al opgenomen met diegene die me forum in elkaar gezet heeft.
die zou het nakijken. |
|
||||
|
||||
ALLES werkt met internet explorer van MS
|
|
||||
|
||||
hahaha ja idd,maar goed er wordt naar gekeken nog.
|
|
||||
|
||||
nee oke ik weet ook dat er hier en daar nog wat mist,daarom ook de vraag of er nog iets mist.
dan kan ik dat nog toevoegen,en ja je moet zelf zien of je er op wilt kijken idd. |
|
||||
|
||||
forum is weer iets aangepast,eerst had ik elk model apart in een subforum maar nu per type een forum en daaronder een aantal technische en algemene subforum's.
om het nog algemener te maken |
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
ja kan idd gert,maar dat doen we lekker niet
|
|
||||
|
||||
heel leuk maar ik zie de meerwaarde niet ten opzichte van volksforum... voordeel van hier is dat luchtkokers de waterkokers helpen en visa versa... maar steun en waardeer je inzet ten top mich.
|
||||
|
||||
nee oke er zijn er meer die dat zeggen rich,maar wilde het toch proberen.
wie niet waagt, schiet altijd mis |
|
||||
|
||||
even een update,heb weer een nieuw logo geplaats op het forum.hoop dat deze iets beter is.
|