|
|||
|
|||
olie temperatuur
Betreft een golf 1 gti
Mijn olie temperatuur word niet goed aan gegeven (komt niet boven de 60 en duurd heel lang) Heb er al een andere sensor in gezet maar zonder resultaat Deze zat op me oliekoeler Nu mijn vraag kan ik ergens anders de olie temperatuur vandaan halen ? |
|
|||
|
|||
Misschien een T- stukje in gat van het oliecontact van de cilinderkop schroeven? Ik denk dat je daar een goed beeld krijgt van de olietemperatuur.
|
|
||||
|
||||
Je tempsensor hoort op je oliefilterhuis te zitten.
|
||||
|
||||
zit in je tellerbak..die olie word echt wel warm ..
zit puur in MFA zelf.. |
|
|||
|
|||
Is daar iets aan te doen dan als het in de MFA zit ?
|
|
||||
|
||||
heeft te maken met de massa..
grote kans dat wanneer je het licht aanzet de waarde ineens flink oploopt.. probeer even een andere tellerbak..Motometer of VDO maakt niks uit ,zijn uitwisselbaar.. check ook even de gele/rode draad die op de hoek van kop (kleppendeksel)zit als die slecht is kun je ook kuren krijgen.. en er zit een weerstand achterop de tellerbak (3 pootjes dacht ik)..dat kan ook de boosdoener zijn.. kwestie van stap voor stap alles checken.. |
|
|||
|
|||
Ergens hier op het forum is ook een draadje waarin wordt aangegeven hoe je het MFA kunt repareren. Kwestie van een paar goedkope onderdeeltjes vervangen.
|