|
|||
|
|||
Speakers golf 2
Heb een probleem met het monteren van de achterste speakers, wil deze op de orginele plek monteren in de hoedenplankdragers. Zou iemand mij kunnen vertellen of deze 4x6 speakers te monteren zijn met de moertjes waar ook de hoedenplank dragers mee worden vastgehouden? en anders hoe deze op de orginele manier zijn te bevestigen of een manier zonder teveel aanpassingen te doen.
alvast bedankt voor uw reactie |
|
||||
|
||||
Bij de automaterialenzaak hebben ze hier klemmetjes voor. Je kunt, als ik me het goed herinner, op de sloop bij een Ford Ka de speakerbevestiging van de deurspeakers halen en deze gebruiken.
|
|
||||
|
||||
Ze kunnen ook vastgezet worden met die moertjes waar de hoedeplankdragers mee vast zitten!
|
|
|||
|
|||
Thanks voor je reactie had dit idd al geprobeerd moet alleen even kijken waar ik ze vandaan kan halen heb er een stuk of 6 nodig nu.
|
|
||||
|
||||
gewoon met die snijmoertjes vastzetten, volgens mij nog te bestellen bij de dealert
onderdeelnr: N038 601 1
|
|||
|
|||
Nog even een kort vraagje waarvoor ik geen nieuw topic wil openen: Heb nieuwe speakertjes besteld voor de originele plaatsen in het dashboard. Dit is m'n eerste originele MK2 en wil de speakerkapjes dus niet verneuken. Volgens mij komen ze heel makkelijk los, maar wil het toch nog even vragen hoe ik ze het beste eruit pak.
Dank! |
|
||||
|
||||
er zit een klein afdekplaatje op ik denk 1,5cm x1,5cm aan de voorzijde van het speakerkapje. Deze moet je voorzichtig loswrikken met een platte schroevendraaier bijvoorbeeld. Dan komt er een schroef tevoorschijn. Deze losdraaien en daarna kan je het gehele speakerkapje in een vloeiende beweging horizontaal lostrekken. Dus niet omhoog!! maar naar je toe trekken, zitten schuif bevestigingen binnen in. Klaar is kees. Succes!
|
|||
|
|||
Thanks voor de beknopte uitleg! Komt goed
|
|
|||
|
|||
Quote:
Ze zitten ook in een Polo 6N, links en rechts naast het oprolmechaniek van de achtergordels. |