![]() |
#1
|
|||
|
|||
![]() Verzameling onderdelen om een leuk snel blok op te bouwen:
__________________
Es geht nicht darum wie schnell man fährt, sondern wie gut man schnell fahren kann... 1975 Audi 50 GL 1976 Audi 50 GL 1988 Polo G40 Last edited by Dennis@polo86c.nl : 01-10-2005 at 18:17. |
#2
|
|||
|
|||
![]() In losse onderdelen:
- kop GK gebruikt in goede staat 30 euro (zonder tuimelaars en nokkenas, met klepveren) - 1.3 HK onderblok 80dkm 50 euro - set nieuw GK zuigers 2e overmaat + zuigerveren 150 euro - nieuwe 280 Schrick nokkenas voor sleeptuimelaar 175 euro - verstelbaar nokkenastandwiel (verkocht) - inlaatspruitstuk VW Motorsport 100 euro - 40mm webers + K&N filters in goede staat! (verkocht) - setje nieuwe drijfstanglagers 20 euro - GK computer, zonder kabelboom 20 euro - koppelingsset 190mm nieuw van LuK, voor Polo 1-3, Golf/Jetta t/m 1.4, 75 euro - originele GK carb met inlaat 35 euro
__________________
Es geht nicht darum wie schnell man fährt, sondern wie gut man schnell fahren kann... 1975 Audi 50 GL 1976 Audi 50 GL 1988 Polo G40 Last edited by Dennis@polo86c.nl : 01-10-2005 at 18:16. |
#3
|
||||
|
||||
![]() Dennis heb je nog een nokkenas orgineel GK?
__________________
Golf 3 VR6 3.0 Compressor Golf 1 1.3 Carburateurs Golf Rallye Dailys: Phaeton W12 & T5GP California |
#4
|
||||
|
||||
![]() En heb je een fototje van het inlaatspruitstuk?
__________________
Golf 3 VR6 3.0 Compressor Golf 1 1.3 Carburateurs Golf Rallye Dailys: Phaeton W12 & T5GP California |
#5
|
|||
|
|||
![]() @Zwarte duivel:
Nokkenas: nee, die is trouwens gelijk aan een HH nokkenas. Inlaatspruitstuk: zet ik er vanavond bij. Het is een inlaatspruitstuk voor dubbele carburateurs als Dellorto, Weber DCOE, Solex enz
__________________
Es geht nicht darum wie schnell man fährt, sondern wie gut man schnell fahren kann... 1975 Audi 50 GL 1976 Audi 50 GL 1988 Polo G40 |
#6
|
||||
|
||||
![]() Is het verstandig dat spruitstuk aantepassen zodat er motorfietscarbs op kunnen of is dat zonde van het spruiistuk en kan ik beter een compleet nieuwe inelkaar bakken
__________________
Golf 3 VR6 3.0 Compressor Golf 1 1.3 Carburateurs Golf Rallye Dailys: Phaeton W12 & T5GP California |
#7
|
||||
|
||||
![]() past niet volgens mij niet... "gaten" komen niet uit, de afstand tussen webers e.d. en tussen de motorfietscarbs onderling verschilt... krijg je niet (makkelijk) passend.
__________________
Jetta 1.3 CBR carbs '84-Jetta 1.3 '84-Golf II 1.3 '84-Seat Ibiza 1.9 TDI '01-Golf II 1.6 D '85-Vento 1.9 TDI '96-Seat Cordoba 1.9 TDI '03-Golf II 1.6 B 86-Golf II 1.6 TD '86-Golf II 1.9 TDI '84-Polo 9N 1.9 TDI '05 |
#8
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Mijn setje is nog steeds te koop :biggrin: Plug and play.....
__________________
'84 MkII Scirocco 1.8 * project * '86 MkII Scirocco 1.8 automaat * donor * Ford F150 FX4 Super Crew Cab, 5.4 FlexFuel. * woon/werk * |
#9
|
||||
|
||||
![]() weet ik, maar vind het nogal aan de prijs, heb een setje CBR600 carbs voor 45 eurotjes geregeld dus vandaar...
__________________
Golf 3 VR6 3.0 Compressor Golf 1 1.3 Carburateurs Golf Rallye Dailys: Phaeton W12 & T5GP California |
#10
|
|||
|
|||
![]() VMW inlaat is iig niet geschikt voor ombouw naar inlaat voor motorcarbs.
Alles kan, maar is niet handig.
__________________
Es geht nicht darum wie schnell man fährt, sondern wie gut man schnell fahren kann... 1975 Audi 50 GL 1976 Audi 50 GL 1988 Polo G40 |
#11
|
||||
|
||||
![]() Ok bedankt Dennis!
__________________
Golf 3 VR6 3.0 Compressor Golf 1 1.3 Carburateurs Golf Rallye Dailys: Phaeton W12 & T5GP California |
#12
|
|||
|
|||
![]() up
__________________
Es geht nicht darum wie schnell man fährt, sondern wie gut man schnell fahren kann... 1975 Audi 50 GL 1976 Audi 50 GL 1988 Polo G40 |