|
||||
|
||||
Welke schroefset gaat lager dan V-Max
Nu de Lorinsers klaar zijn probeer ik de MK1 wat lager te krijgen.
Nu ben ik gisteren bezig geweest om te kijken of ik ook de rechterkant moet notchen bij flinke verlaging. Dus ik heb de hulpveren er tussen uit gehaald en de bumpstops dit leverde 15mm extra verlaging maar de hoofdveer komt nu niet meer in de schotel Of terwijl de 80mm verlaging van mijn V-Max is niet genoeg. Nu zoek ik een ander setje wat wel lager gaat maar wat niet gelijk zo kostbaar is als BV de HR Deep bound. De Golf is dit wel waar maar we staan ook op het punt een huis te kopen dus dit ga ik er echt niet door heen krijgen..... Ik heb nu nog 2,5 cm tussen de buitenrand van de velg en het buitenscherm.
|
|||
|
|||
Misschien een Lowtec Megalow set?
|
|
||||
|
||||
Daar heb ik idd ook al gekeken, mijn Duits is niet super maar deze lijkt toch 125mmte kunnen zakken aan de voorkant:
http://www.lowtec.de/de/volkswagen/...ilow-h9.1?c=947
|
||||
|
||||
H&R Deep
Volkswagen Golf I - 30mm reb. 50 - 100 Volkswagen Golf I - 50mm reb. 70 - 120 Volkswagen Golf I - 50mm reb. 70 - 130 Volkswagen Golf I - 80mm reb. 100 - 150 Volkswagen Golf I - 80mm reb. 100 - 160
|
||||
|
||||
Sjaak setje
|
|
||||
|
||||
Zou wel graag de H&R Rebound willen hebben maar sta op het punt een ander huis te kopen. Dus daar voor Is gewoon geen geld, heb nu een setje van Lowtec gehaald via Ultra Low en deze gaat 125mm 80mm diep.
|
||||
|
||||
Nieuw setje is binnen en ziet er goed uit
|
|||
|
|||
Ben benieuwd!
|
||||
|
||||
Nice
|
|
|||
|
|||
Ziet er goed uit.
Ben benieuwd hoe het staat en rijdt, wellicht is het ook wel een interessante set voor mij. Vraag mij dan wel af hoe deze stalen uitvoering het houdt tov roest/oxidatievorming. |