![]() |
|
||||
|
||||
![]() Ik heb echt te veel auto's en het komt er niet van ze op te knappen. Ik heb twee leuke projecten staan.
Keiharde originele Volkswagen Type 3 Ponton 1600 L uit 1973. Kleur zoals jullie zien braaf wit met een blauw interieur. Auto heeft dus nergens roest, lak is nog strak, interieur is perfect. Twee jaar geleden getaxeerd op 6000 euro ! alleen.. een deukske achterin. Het is allemaal te maken, alleen ander tussenstuk achter en rechterachterscherm, bijpsuiten, klaar. 1 knipperlichtlens voor is stuk, je krijg er van een goeie bij ![]() Vraagprijs: 1500 euro ![]() ![]() ![]() ![]() Nog een keiharde Ponton uit 1973. Bikkelhard nergens roest, was nog APK t/m september 2005. 2x Polyester voorscherm, verlaagd. 1 minpuntje, motorbrand gehad. Ik heb de motor er al uitgehaald, kabelboom dient vanaf de spanningsregelaar onder de achterbank vervangen te worden. Nieuw achterraamrubber en motortje erin en rijden maar. Vraagprijs: 1100 euro ![]() ![]() ![]() En dan heb ik nog een oud type 1600. Slechte staat, zonder motor, leuk voor onderdelen. Ramen, achterschermen en - klep zijn nog goed. Vooras ook. Vraagprijs: 200 euro ![]() ![]() Over de prijs kan uiteraard gepraat worden en als je er twee of liefst drie in één keer koopt dan krijg je een mooi korting. Laten we het zo zeggen, voor de echte Type3 fan/verzamelaar: alle drie de T3's: 2000 euro. Zo ophalen.