|
|||
|
|||
Probleem kofferklep opener
Sinds kort een probleem dat de kofferklep van m'n auto niet open wil. Hij gaat ook niet van het slot met de A/B.
Wat is er veranderd, vorige week is de auto bij trackmotion geweest voor het installeren. Sindsdien werkt de kofferklep volgens mij niet meer. Wel kan ik via vagcom het slot bedienen (openen, om klep open te maken). De hendel doet echter niets. Weet één van jullie wat dit zou kunnen zijn? gaat overigens om een golf 6 tdi MY2012 Last edited by yniezink : 13-05-2016 at 17:19. |
|
|||
|
|||
Quote:
Ik ben zelf nog wat op onderzoek uit gegaan. Heb de bedrading maar gecontroleerd in achterklep, niets raars te zien. Vervolgens kap van zekering er eens af, zie gewoon een los draad.. maar zal hier niet verder over op in gaan.. ik heb in vagcom een foutmelding op de alarmhoorn (h12). En m'n achterklep opener doet het dus niet goed. Nu heb ik de schema's er eens bijgepakt en zie hier het volgende: Zekering F16 Zekering 16 in zekeringshouder 10A Achterklepgreep -E234- F17 Zekering 17 in zekeringshouder 10A Alarmhoorn -H12- Uiteraard de zekeringen gecontroleerd en andere getest maar dit hielp niet. Moet ik er dan van uit gaan dat er aan de achterkant van de zekeringkast iets niet klopt? Foutmelding alarmhoorn: 01134 - Alarm horn (h12), 004 - No signal / COmmunication |
|
|||
|
|||
Opgelost. Oude longcoding teruggezet en zelf de xenon juist gecodeerd.
|