|
|||
|
|||
caddy mk1 welke versnellingsbak past
Goede dag een alle
De titel zegt het al welke versnellingsbak past er op mijn caddy. Het is een td 1.6 met nu een 020 4bak en ik wil graag een 5bak Gr blue devil
|
||||
|
||||
4s bakcode kan, is van een golf2 benzine/diesel.
Ik heb een chv bak erachter (uit een golf 3 met 1.6motor). Werkt perfect en makkelijker een goede te vinden waar de lagers en synchromesh ringen goed van zijn. |
|
|||
|
|||
moet je dan nog veel veranderen aan de caddy (andere ophanging of zo)
|
|||
|
|||
5 bak heb ik nog wel liggen, € 100,- krijg je de motor erbij
Pb maar bij interesse
|
||||
|
||||
Quote:
Niet heel veel. Je moet een paar andere schakelstangen bestellen en je hebt een 5 versnellingsbak steun nodig. Zit wel in de late golf1 cabrios. |
|
|||
|
|||
Is de 5 versnellingbak steun ook zelf te maken of zijn ze zo te bestellen
|
||||
|
||||
Zelf maken zou kunnen. Kopen is veel makkelijker. Zijn er zat van een cabrio enz. Ff op MP of op fb zoeken.
|
|
||||
|
||||
4t zou ook kunnen is net wat langer dan de 4s. Op het forum staat wel een how to. met wat je nodig hebt voor ombouw.
2 stangetjes een omkeer as 5-bak en 5-bak steun is alles volgens mij
Golf MKI '76er Project. MKI '76 swallowtail project ,MKII 1.6TD '90 Daily, '05 CBR600RR Repsol EX MKI'83 GTI, '80 1.5aut, '91 cabbie MKII '84 TD , 85'tdi , 86'td , '86D '86 16v GTI Polo '00 6n2 GTI Mercedes SEC500 '87 Honda Civic '94 |
|
|||
|
|||
halo allemaal ik heb naamelijk 2 vraagen ..
1 ik ga en breedset koopen 9j 16 inch 4x100 et 30 gaa dit passen onder mijn caddy van 1986 zo jaa hoeveel gaan de banden uitsteeken ? 2- op mijn dash zit ik met het volgende probleem mijn voorverwarmings lapmpje flickert onregelmatig wanneer die warm is ik weet niet warom heb de massa al uitgemeteen en niet relays naa gekeken en niet het rare is ook bij starten brandt het en achter af niet enkel wanner die warm is is geen vaste flickering meer onregelmatig en soms lijkt het op slecht contact ? iemand en idee MOTOR IS 1.6 TD 4 bak mvg cookie |