|
|||
|
|||
Opknapbeurt golf 1
Eindelijk begin ik aan het opknappen van mijn golfje deze heb ik een jaar terug gekocht van de 1ste eigenaar met een km stand van 79.000km
Plaatje van aanschaf: Velgen zaten er niet onder en stond op standje offroad. Inmiddels liggen andere achterklep en spatborden klaar Ook heb ik smalle bumpers gemonteerd en een cl lip Net een set spatbordverbreders gevonden en gemonteerd. Ook spucknapfstuur gemonteerd en middenconsole. Dus nu klaarmaken voor de spuiter ( wat roestpuntjes) Hij blijft inari silber en wordt dan voorzien van gti/gtd striping. Maar plaatjes zeggen meer dan woorden |
|
||||
|
||||
Leuk ding, mooie kleur
|
|
||||
|
||||
Aha! Vandaar je opmerking over de kleur
Jouwe staat er ook net bij! Ga je de gaatjes in de schermen dichtmaken nu je smalle bumpers hebt gemonteerd? (eigenlijk vindt ik t zonde, maar ik begrijp ook dat smaken verschillen )
|
||||
|
||||
Quote:
Nog zo'n Inarisilber fan Misschien maar eens een minimeet houden
|
|||
|
|||
Minimeet i'm in!
Maar inderdaad ik las de gaten dicht. En de gehele buitenkant wordt gespoten. Smaken verschillen inderdaad maar dat mag de pret nie drukken |
|
||||
|
||||
Quote:
Dat zeker niet, en het geeft nog eens de gelegenheid ergens over te praten Ben benieuwd naar het resultaat! Vindt de velgen overigens ook erg goed staan.
|
|||
|
|||
eindelijk nieuws over de golf
gister bij spuiter geweest en direct afspraak gemaakt volgende maand wordt de golf compleet gespoten!! dus ik mag de komende weken alles demonteren in overleg besloten om toch alles aan te pakken fotos volgen..... |
|
|||
|
|||
Eindelijk het begin is er!
Nu demonteren en klaarmaken voor de spuiter. Gister nog even andere motorkap gescoord. Ook wat spullen binnen van de wobshop. Maar net als jullie ben ik visueel ingesteld dus .... Foto's!! Fotokwaliteit zal volgende keer beter zijn(camera vergeten). |
|
||||
|
||||
Leuk project!
|
|
||||
|
||||
Mooi project.
|
|
||||
|
||||
Leuk wagentje en idd een mooie kleur! Interieur ziet/zag er ook netjes uit Ben benieuwd naar de resultaten van de spuiter
|
||||
|
||||
Leuk project!
|
|
|||
|
|||
Inmiddels weer druk aan het werk
Je komt toch altijd wat tegen als je aan het werk bent. Mijn deze is straks geheel roestvrij!!! |
|
||||
|
||||
Zow.. serieuze operatie!
|
||||
|
||||
idd, aan de foto's had je niet gezien dat er zoveel in geslepen moest worden...
Golf MKI '76er Project. MKI '76 swallowtail project ,MKII 1.6TD '90 Daily, '05 CBR600RR Repsol EX MKI'83 GTI, '80 1.5aut, '91 cabbie MKII '84 TD , 85'tdi , 86'td , '86D '86 16v GTI Polo '00 6n2 GTI Mercedes SEC500 '87 Honda Civic '94 |
|
||||
|
||||
denk nooit dat je een roestvrije Golf 1 hebt..tegen de tijd dat het de kop opsteekt is het onder de surface al veel verder..moest ooit in 94/95 bij een 78er GTI een nieuwe voorruit zetten...na de oude eruit getrapt te hebben bleek de ruitsponning bij de parevan zo rot te zijn dat er bijna geen nieuwe ruit meer terug in kon...
dat vind ik deze nog wel meevallen..kon je ook wel voorzien iemand had ooit de gaten van de dorpellijsten al dicht gemaakt.. |
|
|||
|
|||
Ja je kan nooit overal bijkomen maar wat we tegen zijn gekomen is/wordt vervangen.
Ik had ook een paar spatbordranden in kunnen lassen maar daar had ik geen goed gevoel bij. Leuk voor 5 jaar zeg maar... Maar deze moet zo ietsjes langer meekunnen is mijn mening. Over twee weken probeer ik hem klaar te hebben kwa plaatwerk, fotos volgen |
|
||||
|
||||
Goed bezig, mooie ruimte om te klussen!! Ben zelf ook mijn G60 zo aan het behandelen, stukken eruit en nieuw erin. Alleen niet zo veel plaats Ga zo door!!
|
||||
|
||||
goed bezig , ga zo door.
ben erg benieuwd naar het eind resultaat.
|
||||
|
||||
Damn..
Hele operatie.. Die van mij had ook wel plekjes. Zijn er allemaal uitgeslepen en nieuw ingelast. Denk wel dat als je m dagelijks gebruikt je hier langer plezier aan beleefd. Gaat mooi zo! |