|
||||
|
||||
SML'S afmetingen
Ik ben opzoek naar de afmetingen (Hoogte/Lengte) van de originele SML's voor bora/golf 4
Onderdeel nummers: 1J0 945 071 B / 1J0 945 072 B Plaatje bij het praatje |
|
||||
|
||||
Heb een Mk4 Jetta op de oprit staan, zal morgen als het licht is even voor je meten.
|
||||
|
||||
Is goed alvast bedankt !
|
|
||||
|
||||
ok, zojuist even gemeten. Helaas heb ik hier in Amerika slechts een meetlint welke in inches meet, dus het is als volgt;
Langste punt horizontaal = 4, 15/16 van een inch kortste punt horizontaal = 4, 6/16 van een inch verticaal gemeten = 1, 7/16 van een inch Even snel omgerekend, een inch is 25.4 mm dus het is ongeveer als volgt langste punt horizontaal= 125.4 mm kortste punt horizontaal= 111.1 mm verticaal = 36.5 mm Ik kan er met het omrekeken en meten een paar mm naast zitten, maar ik moet dicht in de buurt komen.
|
||||
|
||||
Je omrekeningen kloppen precies, no problems there. ;-) Voor een volgende keer even een tip: Google rekent het voor je om als je bv. "1 7/16 inch in mm" typt!
|
|
||||
|
||||
Ach, zou hou ik m'n wiskunde nog een beetje bij, lol
|
||||
|
||||
Bedankt helemaal top !
|