|
||||
|
||||
Erik's Edition One 16V
Hallo iedereen,
Na lang wachten en lang zoeken (en zwerven hier op het forum ) is het eindelijk dan zo ver !!! Ik heb een Edition One gekocht. Ik heb de auto overgekocht van een bekende op het forum (Theowob) en sommige zullen de auto wel herkennen van meetings. De auto is in 2003 ingevoerd vanuit duitsland en is sindsdien alleen maar gebruikt voor meetings. Er staat 220000 km op de teller en de motor loopt nog als een zonnetje en voor de rest is hij nog in topstaat!!! Verder zit er nog een 4-1 spaghetti spruitstuk op met een sebring einddemper. En de auto bezit de bekende 'Edition One' speeltjes, zoals elektrische ramen, elektrisch recaro interieur en siglachrome ramen. Na een reis van 250 km is hij dan eindelijk aangekomen op zijn thuisbasis. Alleen is me de tussendemper afgebroken waar hij de einddemper opgaat (daarom hangt deze laatste scheef), maar dit word deze week nog gerepareerd. Ik haal de tussendemper eronderuit en zet een buis onder. Deze heb ik namelijk al. Voorlopig zal nog niet veel veranderd worden aan de auto (ben ook maar student ), maar wil in de toekomst toch een schroefsetje plaatsen (denk aan Weitec) en een leuk setje velgen eronder. Verder volgen hier de foto's, kijk en huiver : Grtz Erik
'91 Volkswagen Golf II GTI 16VT Edition One '10 Audi A4 B8 Avant Last edited by Erik_Edition#1 : 01-11-2006 at 13:41. |
|
||||
|
||||
Prachtige auto, echt in een erg mooie staat !!
Uitlaatje er weer even recht onder en klaar |
|
||||
|
||||
Mooie golf en velgjes er gewoon onder houden
|
||||
|
||||
nette bak erik kom wel eens een keertje kijken naar je wagen moet je me alleen ff zeggen wanneer het jou schikt
latersssss |
|
||||
|
||||
Mooi Erikje...is ie er eindelijk toch naar lang zeuren.
Velgjes eronder laten...en autootje naar voorbeeld van mark laten zakken. |
|
||||
|
||||
eindelijk mooie auto! gefeliciteerd!
|
||||
|
||||
Erik, de auto is in goeie handen bij jou.
Het is wel raar, om de auto zo weer op het Forum te zien. Hou de auto knap en geniet er lekker van. |
|
||||
|
||||
Zoals ik al zei Erik, nette wagen !
Theo, had vernomen dat het zoiets als mijn hok moest gaan worden
|
||||
|
||||
hahahahhaha erg he!!!!!
|
|
||||
|
||||
Ergggg mooie en originele auto,houden zo !
|
|
||||
|
||||
he he eindelijk voor elkaar haha
gefeliciteerd en veel plezier ermee! Groetjes Twan |
|
||||
|
||||
heren erg bedankt voor de reacties !!
de bbsjes zullen er wel onder blijven alleen in wat andere maten (meeting gebruik), maar wil voor zo rond te rijden een extra setje hebben. geen zorgen verder nog even de audio in orde maken en eens kijken of ik de dashbord verlichting een ander kleurtje geef grtz Erik
|
||||
|
||||
Edition
ej mooie auto man, alleen aan de grond gooien dat ding en voor de rest origineel houden!!
heb er ook 1 maar dan een zwarte! weet alleen niet hoe ik hier een foto moet plaatsen gr. nick |
|
||||
|
||||
Nette auto eric, mooi opties, en G60 lijsten dus je kunt lekker laag
Mooie recaro's ook joh, zijn er niet veel die dat kunnen zeggen
|
||||
|
||||
Mooie auto man!! Niet teveel aan veranderen!! alleen een beetje verlagen!
Goede aankoop, damn! |
|
||||
|
||||
Quote:
wie lang zoekt die vind wat .... thnx voor de reacties
|
||||
|
||||
Hier een foto van mijn edition, heb net gister de originele achterlichten erin gezet, had normale oranje/rode erbij gekregen, 10x beter als zeg ik t zelf..
|
|
||||
|
||||
die ziet er ook heel netjes uit moet ik zeggen,
waarom maak je niet zelf een topic aan van je auto, zou wel eens wat meer foto's willen zien van je auto. hoeveel is ie verlaagd ?? grtz Erik
|
||||
|
||||
dank je, ja kan ik wel eens doen ja
maar er zit een schroefset onder en heb nog zo'n 5cm over maar moet nog 45bandjes hebben of van die smart-banden kan ie nog iets lager... zal ff een topic maken als ik thuis ben gr. nick |
|
||||
|
||||
Houd je er wel rekening mee dat je met Smart banden aan een bepaalde max. load zit !
http://www.ulftsebandenhandel.nl/codering.htm
1989 Golf 2 1.8 WOB 16V throttle bodies 2013 Renault Megane Estate GT Line TCe 2011 Ford Ka Last edited by vwleusden : 14-09-2006 at 10:54. |