Volksforum.com

Go Back   Volksforum.com > Nederlands > Techniek en Tuning Watergekoeld > Golf en Jetta MK I
User Name
Password
Home FAQ Register Members List Calendar Today's Posts

Reply

Thread Tools Search this Thread
Old 21-02-2016, 19:22
Golf1__ Golf1__ is offline
Forum Newbee

Default Golf 1 stoelbekleding (bruin)

Ik ben mijn golf 1 aan het opbouwen tot trackday-auto.
Ik heb nu een bruin interieur zitten en wil graag de nieuwe kuipen ook in het bruin gaan bekleden.
Liefst had ik hetzelfde stof gehad, dan dat ik nu heb zitten.
Ik vind het wat zonde om mijn stoelbekleding te gaan verknippen, daarom ben ik op zoek naar een hetzelfde of gelijk(w)aardig stof.
Op westtrading.nl vind ik ze helaas niet terug. Heeft iemand een adresje waar ik dergelijk stof kan vinden? Het gaat hoofdzakelijk over het stof in de zitting.

Dank !

Reply With Quote
Old 21-02-2016, 21:07
turbojo2 turbojo2 is offline
VW Guru

Deze stof is zo ver ik weet niet meer te verkrijgen. Hoop voor je dat ik ongelijk heb. Zou als ik jou was gewoon de stof van het interieur gebruiken wat je er nu al in hebt zitten. Je hoeft niks te kopen dan. Voor nieuwe stof van een mk 1 gti ben je gewoon 600 kwijt en dan heb je alleen een paar lapjes stof. De interieur bekleder is ook niet gratis want die kosten komen er nog bij.

Last edited by turbojo2 : 21-02-2016 at 21:15.
Reply With Quote
Old 22-02-2016, 22:10
Golf1__ Golf1__ is offline
Forum Newbee

Quote:
Originally Posted by turbojo2
Deze stof is zo ver ik weet niet meer te verkrijgen. Hoop voor je dat ik ongelijk heb. Zou als ik jou was gewoon de stof van het interieur gebruiken wat je er nu al in hebt zitten. Je hoeft niks te kopen dan. Voor nieuwe stof van een mk 1 gti ben je gewoon 600 kwijt en dan heb je alleen een paar lapjes stof. De interieur bekleder is ook niet gratis want die kosten komen er nog bij.

Ik had het vorig jaar nog zien staan bij Werk34, maar het is er nu ook niet meer te krijgen. Het is niet de bedoeling om een fortuin aan de stof uit te geven.
Ik ga opzoek gaan naar een andere bruine stof bij de stoffenwinkel, ik zie dan wel wat me wat aanstaat.

bedankt voor je input!
Reply With Quote
Old 23-02-2016, 11:32
Jeff's Avatar
Jeff Jeff is offline
No personal life

Alles voor de Golfcabrioot!
Reply With Quote
Reply

Posting Rules