|
|||
|
|||
Miami Blue Cabrio Project Webers
Beste mede Vaggers,
Allereerst kijk ik met plezier naar alle projecten die hier gepost worden ! zit veel moois tussen! Ik ga me eerst even voorstellen. Ik ben Michel 23 jaar ik kom uit Waalwijk en ik ben bedrijfsautotechnicus. Mijn eerste autotje was een golf1 4 deurs uit 1983. Deze auto is ook bekend dankzij de Yellow Claw clip in het nummer Thunder. de bedoeling was dat ik hem op zou knappen naar mijn eigen smaak. Helaas bij het strippen kwam ik toch teveel rotten plekken tegen en ben ik er mee gestopt. hier de foto van de golf1 4 deurs met 1.5jb motor 4bak origineel verbreed staal met originele chrome doppen. golf2 1.3 injectie golf 4 GTI amerikaan 1.8 20vt 180pk nu de daily volvo v70 2.4t 200pk dikke tomos maargoed nu verder met het project! wat gaat er allemaal gebeuren en waar gaat het om? zoals op de foto te zien zat er niet heel veel bij toen ik hem kocht. Golf1 Cabrio 1983 TurboDiesel 1.9 diesel gaat er uit wat komt er in ? motor -Gereviseerd motorblok 1.8 8v dx -nieuwe waterpomp -nieuwe thermostaat -nieuwe koppelingset -gereviseerde webers 40mm -nieuw carterpan -nieuwe oliepomp -nieuwe koelvloeistofslangen -5bak nieuwe keringen etc -spaghettispruitstuk -powersprint einddemper -stuurbekrachtiging gereviseerd Carroserie/ extrerieur - word helemaal strak gemaakt en opnieuw gespoten - onderkant opnieuw in de undercoating gezet - chrome sierlijsten - nieuwe rubbers voor chrome sierlijsten - chrome spiegels - stalen bumpers opnieuw gespoten - nieuwe voorspatborden - grill met chrome rand - schroefset - velgen ? 15 inch 4x100 bbs?/th-lines?/imitatie? - chrome klinken - chrome tankdop - nieuwe stuurkogels - nieuwe fusee kogels - achteras ombouw schijfrem - nieuwe remslangen - nieuwe wiellagers interieur -zwart leder -deurpanelen leer met chrome bies -spucknapf of wolfsburg stuur -3x vdo meters in het middenconsole -gti pook -cabrio dashboard de cabrio op naar de spuiter ! fotos van de spuiter motorblok alles even gepast spaghetti spruitstuk draagarmen kogels remslangen de 40mm dubbele webers in gekochte staat de webers helemaal uit elkaar gehaald en schoongemaakt nieuwe pakkingen erin etc. de deurpanelen vdo meters weer even een kleine update foto's volgen nog ! Afgelopen vrijdag me originele stale bumpers + steunen in de zwarte lak gezet Van de week in elkaar zetten. Ook heb ik de Chrome sierlijsten binnen gehad en nieuwe klipjes Motorblok gaat ook goed van de week me distributie riem erop zetten en ik krijg ook me Chrome kelken binnen voor op de Webers !
Miamiblue cabrio mk1 project Last edited by michelmk1 : 13-04-2016 at 17:10. |
|
||||
|
||||
Leuk project en plannen klinken goed! Webers = altijd cool
|
||||
|
||||
welkom,
Ben wel benieuwd hoe je in die clip terecht bent gekomen. Leuk project
|
|||
|
|||
Quote:
thanks ! zag op facebook een berichtje dat ze een mk1 zochten toen eigenlijk gewoon gemaild en een foto opgestuurd en kon komen haha was een leuke middag ! |
|
||||
|
||||
Mooi project plannen klinken goed!
|
|
||||
|
||||
Ben benieuwd naar het eind resultaat ,iedergeval een goede kleur keuze voor de koets
|
||||
|
||||
Welkom hier.
(die 4 deurs is nog van mij geweest. We hebben destijds ook nog via de mail contact gehad) Ik ga jouw project volgen!
|
|||
|
|||
Quote:
Ja klopt haha toevallig weer helaas was die echt te rot thanks voor de support !
|
|||
|
|||
zo het is even stil geweest maar ik heb weer nieuws,
kelken zijn binnen gekomen webers in elkaar gezet nu nog een gasmechanisme kopen, ook de stalen bumpers in de zwarte lak gezet in de toekomst misschien chromen, en nog wat fotos van de spuiter Goed nieuws !! de kleur zit er op donderdag gaat die de spatborden,kofferklep,deuren etc in kleur spuiten. binnekort nog wat fotos van de rest als deze gespoten zijn, dan kan het opbouwen beginnen !! eindelijk..
|
||||
|
||||
Mooi hoor!
|
||||
|
||||
deftig! en blijft altijd een fijn kleurtje
Actieve topics: ------------------------- vdWal's Wagenpark Jetta Mk2 Coupe Verkocht: Golf Mk4 R32 Deep Blue Pearl Golf Mk3 Milestone Variantje Golf Mk2 Edition One 16vG60 Luup 16v, Jetta mk5 comfortline, Audi A4 B8 2.0 Sline |
|
||||
|
||||
Mooi project, dik kleurtje ook
|
||||
|
||||
Gave kleur
|
||||
|
||||
Wat een kicke kleur is het toch!
|
|||
|
|||
zo mannen
de golf is opgehaald en staat nu mooi gestald nog even uit laten harden nu alles klaar aan het maken zodat het eronder kan draagarmen in elkaar gezet fusees erin en rubbers erin geperst. nieuwe wiellagers erin geperst had ik weer het geluk dat het lager muurvast op de naaf zat dus netjes eraf gesneden met de snijbrander. net alles in de zwarte lak gezet morgen meer fotos
|
|||
|
|||
zo weer het een en ander gedaan afgelopen week:
ik heb hem op de 360graden bok gezet (zweten om hem niet te beschadigen haha) draagarmen fusees en schroefsetje er al ondergezet stuurhuis eronder koppelingsetje binnen gekomen met druklager en multiriem clipjes voor de sierstrips en steenslag kapje sierstrips al gemonteerd kon het niet laten aangezien ik toch moet wachten tot het een en ander binnen is alvast begonnen met de binnekant toch kom ik niet uit een paar dingen. deze buis komt van de kachelmotor af naar het linkse luchtrooster. Die past niet die buis komt uit me 4deurs maar is dit nou anders als bij een cabrio ? hij komt nu in ieder geval niet uit. Ook is de achteras omgebouwd naar schijfrem alleen was ik even research aan het doen. Toch snap ik het niet en hoop ik dat iemand me hier kan helpen. Ik heb nu deze remkrachtbekrachtiger welke hoofdremcilinder moet ik nu gebruiken ? en welke remkrachtregelaar ? Weet iemand waar je rubbers met chrome strips kan bestellen voor een cabrio ? kan ze alleen vinden voor een 5 deurs en 3 deurs. dme voorraam is al voorzien.
|
||||
|
||||
geweldige kleur voor een cabrio
|
||||
|
||||
Leuke kleur en deze wordt goed aangepakt
Grtz DC |
|