|
|||
|
|||
Revisie Pierburg 2E2
Ik heb recent contact met Igor opgenomen ivm revisie van mijn Pierburg 2E2
DragonGr Dragon hier op het forum http://www.volksforum.com/forum/member.php?userid=3658 Vlotte communicatie en heb besloten om mijn carburator op te sturen om op te knappen Igor is dus terug bereikbaar en heeft terug tijd om deze service verder te zetten Bert |
|
||||
|
||||
thnx, mijne gaat er ook heen.
|
||||
|
||||
Beter, misschien ook maar eens aan beginnen.
Indicatie gekregen hoe snel je hem terug hebt? |
|
||||
|
||||
Dat werd ook eens tijd, kunnen er weer wat golf 2 gered worden van de sloop
|
|
|||
|
|||
Dat werd inderdaad weer eens tijd Gino, ik red graag VWtjes van de gewisse dood, maar de afgelopen tijd ging dat door privé omstandigheden echt niet... geloof me, daar baal ik zelf nog wel het meeste van
Wat betreft snelheid: dat hangt helemaal van de situatie af, maar ik probeer dat altijd zo in te plannen dat de auto niet lang stil hoeft te staan (kan zelfs in een paar uur). Daar zijn VWtjes niet voor bedoeld meen ik! PB me maar voor meer details... |
|
|||
|
|||
Ik had je een jaartje geleden nodig gehad hihi :P ! Nu een weber 32/34 dmtl, een leuke vervanger van de pierburg en een dikke investering van 450 euro met afstellen! Maar had toen weinig keus, moest kiezen of een gok op een tweedehandse, een ander (nieuwer) blok of een weber :$ En ja als daily is de keus dan makkelijk en snel
|
|
||||
|
||||
Goed om te lezen
|
|||
|
|||
heb je ook materiaal om de carb op de motor af te stellen? Ik heb een luchtgekoelde T3 gekocht waar 2 carburateurs op zitten. Deze loopt nu niet stationair, en ik verdenk de carbs.
|
|
||||
|
||||
foto's voor en na: