|
|||
|
|||
Volkswagen Golf IV 2.8 V6 4-Motion *MOTORSCHADE*
MOTOR LOOPT EN START NIET!!
Onderweg is een koelslang geknapt en motor heeft hierna nog 1 minuut gelopen om op een veilige plek te kunnen stoppen. Motor heeft geen compressie meer, vermoedelijk koppakking maar hier ben ik niet zeker van. Ben altijd zuinig geweest op de auto en er is nooit bespaard op onderhoud. Heb de auto 3,5 jaar in bezit en heeft me nooit laten staan, tot nu toe helaas. Ben zelf een diesel gaan rijden ivm vele kilometers door werk en school. Mocht je nog vragen hebben, je kan altijd mailen naar of sms'en/whatsappen. Bellen mag ook maar ben slecht bereikbaar ivm werk en school, als je een voicemail inspreekt bel ik zsm terug. Auto staat nu in Haaksbergen onder een afdak en bezichtiging is natuurlijk mogelijk. Kmstand 256000. APK tot 01-2017. Richtprijs €1800. Auto mag op 16" winterbanden + lm velgen weg voor €1300. 4 MOTION , geregelde airco (Climate control) , Audi S3 recaro vollederen sportstoelen elektrisch verstelbaar en verwarmd , 6 BAK ,origineel nederlands geleverde auto , LM-velgen OZ aristo r32 18 inch, Eibach Pro-Kit schroefset, schuif- kanteldak. Recentelijk vervangen onderdelen: Dynamo (9 maanden twv €200) Bobine (9 maanden twv €200) Luchtmassameter (9 maanden twv €150) 2x Michelin Pilot Sport 3 (9 maanden twv €300) 2x Vredestein (9 maanden twv €200) 2x Lambdasondes (6 maanden twv €200) Condensor airco (2 jaar twv €400) Eibach Pro-Kit schroefset (2 jaar twv €800) Pilot Xenon set (3 maanden twv €200) K&N powerfilter (12 maand geleden twv €400) RVS Eisenmann einddemper Aanvullende specificaties Acceleratie (0-100): 7,1s Topsnelheid: 235 km/u Max. trekgewicht: 1.500 kg Energielabel: G Interieurkleur: Groen Aanvullende opties en accessoires 3e remlicht Achterbank neerklapbaar in delen Achterspoiler Armsteun achter Armsteun voor Automatisch dimmende binnenspiegel Bestuurdersstoel met verstelbare zithoogte Buitenspiegels elektrisch verstelbaar en verwarmbaar Buitenspiegels in carrosseriekleur Bumpers in carrosseriekleur Centrale deurvergrendeling afstandbediend Centrale deurvergrendeling met afstandsbediening Cruise Control Deelbare achterbank (ongelijke delen) ESP Glas getint met warmtewerende functie Hoofdsteunen achter Infotainment Middenarmsteun voor Ruitenwisser achter Sperdifferentieel Sportstoelen voor Stuur bekleed met leder Stuur in hoogte verstelbaar Stuurkolom in hoogte verstelbaar Versnellingspook bekleed met leder Vierwielaandrijving Enkele foto's: Voor meerdere info of foto's kan gezorgd worden. Last edited by NiekPost : 27-11-2018 at 14:51. |
|
|||
|
|||
Voor 1000 euro heb ik er wel een goed draaiende motor bij. ☺