#1
|
|||
|
|||
Gezocht: lasser voor aansluitingen op dieseltank.
Wegens de ombouw van 2.0 diesel naar 2.2t benzine moeten er andere aansluitingen op de tank gemaakt worden.
Het is nu 7mm (aanvoer) en 5 mm (retour) en moet 2x 8mm worden, wie kan dit lassen of weet iemand die dit kan? Alvast bedankt!
__________________
Audi 100 '81 (2.0D > 2.1 turbo benzine project ) Golf 4 variant (tzt on air ) Skoda Yeti 1.8TSI 4X4 (hoog is het nieuwe laag... ) Last edited by jetta mk1 '82 : 30-12-2015 at 16:52. |
#2
|
|||
|
|||
Iemand een idee?
__________________
Audi 100 '81 (2.0D > 2.1 turbo benzine project ) Golf 4 variant (tzt on air ) Skoda Yeti 1.8TSI 4X4 (hoog is het nieuwe laag... ) |
#3
|
|||
|
|||
Ff 2 pijpje s koper er in hard solderen geen optie. Ps kijk aub uit met aan een tank solderen of lassen. Zorg altijd voor lucht doorstroming Door er een lucht slang vanaf de compressor bijv.
Ik heb die fout ook ooit gemaakt met een tank die helemaal leeg was, en al minimaal een maand open had gelegen. Koste mij toen wenkbrauwen en haar. En een extra grote tank na die tijd☺
__________________
toerental versterkers, Voor bij 20vt, tdi, in mk 1 mk2 info pb. Immo off voor de digi 3.8 en me7 Digi. Edc15 Edc16 me7.xx med 9.1 KABELBOOM OP MAAT vag only. |
#4
|
|||
|
|||
Quote:
Hardsolderen is idd een optie, alleen kan ik dat niet dus zoek iemand die dat voor mij kan doen. Goede beluchting is idd geen overbodige luxe, al is dat met diesel iets minder dan met benzine denk ik?
__________________
Audi 100 '81 (2.0D > 2.1 turbo benzine project ) Golf 4 variant (tzt on air ) Skoda Yeti 1.8TSI 4X4 (hoog is het nieuwe laag... ) |
#5
|
|||
|
|||
Is een tank van een benzine versie kopen niet een betere/snellere/veiligere optie??
|
#6
|
|||
|
|||
Ken je niet een loodgieter toevallig?
Met de soldeerbout waar hun dakgoten mee solderen wil dat perfect. Die ouwe van mij heb ik ook zo soldeerbout gegeven. Soldeerd er regelmatig solex en berini, tankjes mee.
__________________
toerental versterkers, Voor bij 20vt, tdi, in mk 1 mk2 info pb. Immo off voor de digi 3.8 en me7 Digi. Edc15 Edc16 me7.xx med 9.1 KABELBOOM OP MAAT vag only. |
#7
|
|||
|
|||
Quote:
Als deze te vinden zou zijn had ik dat wel gedaan... Quote:
Heb al wat rond gevraagd maar niet iemand gevonden die het kan/wil doen.
__________________
Audi 100 '81 (2.0D > 2.1 turbo benzine project ) Golf 4 variant (tzt on air ) Skoda Yeti 1.8TSI 4X4 (hoog is het nieuwe laag... ) |
#8
|
||||
|
||||
__________________
Quote:
|
#9
|
|||
|
|||
de tank vullen met water tijdens de werkzaamzaamheden misschien een optie?
|
#10
|
|||
|
|||
Quote:
Da's idd een optie!
__________________
Audi 100 '81 (2.0D > 2.1 turbo benzine project ) Golf 4 variant (tzt on air ) Skoda Yeti 1.8TSI 4X4 (hoog is het nieuwe laag... ) |
#11
|
||||
|
||||
Zo heb ik het destijds ook gedaan.
Tank vol met water en dan hardsolderen.
__________________
There`s no substitute for Turbo engines Rallyegolf 2.5 TFSI S-tronic Quattro Rallyegolf |
#12
|
|||
|
|||
Je mag rustig bij mij langs komen ik wil ze er wel op solderen. Alleen beetje ver voor je.
__________________
toerental versterkers, Voor bij 20vt, tdi, in mk 1 mk2 info pb. Immo off voor de digi 3.8 en me7 Digi. Edc15 Edc16 me7.xx med 9.1 KABELBOOM OP MAAT vag only. |
#13
|
|||
|
|||
Mag ik vragen waar de "parel aan de ijssel" ligt?
__________________
Audi 100 '81 (2.0D > 2.1 turbo benzine project ) Golf 4 variant (tzt on air ) Skoda Yeti 1.8TSI 4X4 (hoog is het nieuwe laag... ) |
#14
|
||||
|
||||
Zwolle gok ik
__________________
Welcome to the internet: Where men are men, women are men, and little girls are FBI agents. |
#15
|
|||
|
|||
Inderdaad zwolle ☺
__________________
toerental versterkers, Voor bij 20vt, tdi, in mk 1 mk2 info pb. Immo off voor de digi 3.8 en me7 Digi. Edc15 Edc16 me7.xx med 9.1 KABELBOOM OP MAAT vag only. |