![]() |
|
||||
|
||||
![]() Ik heb hier al een tijd een grote doos met VW onderdelen staan, maar heb nu eindelijk eens de moeite genomen om er foto's van te maken.
Ik weet niet van alles wat het überhaupt is, dus prijzen zijn vraagprijzen, en de nummers staan erbij dus Google is your friend. af te halen in DenHaag/Rotterdam of op te sturen tegen verzendkosten. ABS, steuergerat 20,- euro (klikken voor grote foto) ![]() een of ander rubber 2,- euro ![]() nog twee rubbers 1,- euro ![]() Google zegt T4 radiateur relais 10,- euro ![]() relais 180 5,- euro ![]() stoelkapje 5,- euro ![]() dummy lamp (lijkt me golf3) 5,- euro ![]() raammotor (denk golf4?) 15,- euro ![]() knipperlicht (golf 3 lijkt me) 5,- euro ![]() Al sla je me dood, Google zegt 2006 caddy 5,- euro ![]() knipperlicht hendel 15,- euro ![]()
Welcome to the internet: Where men are men, women are men, and little girls are FBI agents. Last edited by Tjaap : 22-03-2016 at 07:26. |
|
||||
|
||||
![]() verkochte spullen verwijderd en dus prijs van de hele doos aangepast.
Welcome to the internet: Where men are men, women are men, and little girls are FBI agents. Last edited by Tjaap : 04-12-2012 at 15:43. |
|
||||
|
||||
![]() T4 mistlamp verkocht en prijs van hele doos weer aangepast
|
||||
|
||||
![]() Knipperlichten geel 15,- zijn van een Passat 3b, van 97 tot 2000.
Tjaap je hebt pb.
Perfectie is een emotie. Last edited by Blaauwwiekel : 10-04-2013 at 22:58. |
|
||||
|
||||
![]() Als jij zeker bent dat het passat is Ik gokte zelf op 6n maar het nummer staat er bij (zelf niet gegoogled)
Ik ben gewoon elke avond thuis deze week. Stuur maar pm als je meer weet Edit. Nu je het zegt. Staat idd 3b in het nummer.
|
||||
|
||||
![]() Knipperlichten verkocht en uit de lijst gehaald.
|
||||
|
||||
![]() Het al sla je me dood onderdeel, dat is toch voor in je schuifdeur? Die contacten...
|
|
||||
|
||||
![]() Ah.. Kijk aan
|
||||
|
||||
![]() Up, dit restantje ligt er nog
Welcome to the internet: Where men are men, women are men, and little girls are FBI agents. Last edited by Tjaap : 22-03-2016 at 07:26. |