|
|||
|
|||
Bora Variant Tdi
Ik zal mezelf nog eens voorstellen..
Mijn naam is Jalke, ben monteur, woonachtig in Apeldoorn. Heb voor deze een andere Bora gehad, 2.0 benzine, nu 316.000 gelopen, en te koop Heb al een eerder topic, maar daar is weinig aan bijgehouden, dus het idee van dit topic is om daarin m'n leven te gaan beteren.. Na al een tijdje opzoek te zijn naar een Bora Variant heb ik er in oktober eindelijk een gevonden Zilvergrijs, 1.9 115pk Tdi, Zwart sport interieur, SE-teller, Verlichte Luchtroosters, R32 dashboard, Climatronic, Cruisecontrol.. een kleine opsomming van de auto. foto's geven een beter beeld, dus bij deze zal ik enkele foto's uploaden. Wishlist: Koppeling en Vliegwiel vervangen (Done) Airride van mn "oude" Bora overzetten, Chippen Ruiten blinderen, Sideskirts spuiten en monteren, Us-lijst spuiten en monteren, Grill in kleur spuiten, Lederen interieur, M'n 19" Zomerset klaarmaken en na de winter monteren, Grote rechterspiegel monteren, Spoilertje op de achterklep, Zwarte logo's rondom. Op de aanhanger voor de reis van Assen naar Apeldoorn. Tijdelijk op m'n 18" mkV r32 wielen. Nieuwe koppeling & vliegwiel gemonteerd In de schuur, laatste dingen klaarmaken Afgelopen weekend de 2200 km aangetikt sinds ik haar in bezit heb, 2e keer naar Duitsland geweest. rijd heerlijk! nog 2 foto's van m'n "oude" Bora: