#1
|
||||
|
||||
Polo G!
Puur voor de fun aangeschaft! Polo G40
Weet er nog weinig van, maar dat ie zuiver loopt is wel een zekerheid Toch voor de zekerheid even de G-lader reviseren. Voor de rest zal er best wat werk aan zijn, zowieso laswerk aan de linkerdorpel en accubak, maar dat komt goed. Volgend weekend maar eens een totale check doen bij 'm! Project mag een paar jaar duren, maar dan wel om hem compleet orgineel te krijgen! Orgineel NL. met boekjes ingevuld erbij tot 5000km geleden. Hopen dat het iets meevalt Last edited by Romar : 31-10-2016 at 21:45. |
#2
|
||||
|
||||
Mooie basis, ben benieuwd, binnenkort live
|
#3
|
|||
|
|||
Ik ben een paarse g40 aan het slopen.
Zoek je nog iets? Laat het me weten.
__________________
Polo 2c steilheck carb project!! Polo g40 eaton!! Project....( bijna klaar) |
#4
|
||||
|
||||
Ok Thanks! ik stuur je even een pm binnenkort!
|
#5
|
||||
|
||||
Op het Poloforum zit een G40-rijder die hard op weg is naar de 500.000km. Eerste eigenaar!
__________________
Quote:
|
#6
|
||||
|
||||
Heb je de reserve motor en G lader er ook bij gekocht?
|
#7
|
||||
|
||||
Nee heb ik niet gekocht
|
#8
|
||||
|
||||
|
#9
|
||||
|
||||
Istie al klaar?
__________________
Hobbyboot: Golf mk1 MX 3-deurs, 1980, langdurig ombouwproject naar 2.0 2E motor Daily: Passat variant GTE - JD Engineered |
#10
|
|||
|
|||
Veel succes en plezier met je gay40 Willempie..!
__________________
Dakloos... |
#11
|
||||
|
||||
Gister even op de brug gehad!
Eerst even kaal maken van binnen, dan ongeveer 2 dagen lassen denk ik door een die dat goed in de vingers heeft maar dat gaat lukken! Dan nog de radiateur vervangen, schokbrekers en velgen, dan nog de g-lader reviseren voor de zekerheid, dus ja kan nog wel 'ff' duren muis! . voor de rest lijkt het technische gedeelte ok te zijn! Last edited by Romar : 16-04-2015 at 17:25. |
#12
|
|||
|
|||
Met de G of met de cab naar Volksdub?
__________________
Dakloos... |
#13
|
||||
|
||||
Niet met de G Ed!
Het 'begin' is er Zo kunnen we tenmiste zien hoe slecht ie is, er zitten wat gaten, maar had het vele malen erger verwacht. Lastijd nu |
#14
|
||||
|
||||
Valt alles mee idd
__________________
"Surfin' down the avalanche!"
Audi A4 Avant 2.0 20V 2005
VW Lupo 1.4 16V BSO racer
|
#15
|
||||
|
||||
Ook maar even de poulie nagebootst, maar dan in 68mm |
#16
|
||||
|
||||
Hierbij een paar foto's van het gedeelte wat is afgecheurd en niet goed is gerapareerd, dat word nog wat knip en plakwerk Als er mensen zijn die hier ervaring mee hebben, tips zijn welkom!!! Ben er ook achter dat het linker voorwiel 1cm te ver naar achter staat, zal hier ook wel mee te maken hebben. geen verschil in hoogte, maar alleen naar achter, Voor de rest vandaag de auto verder kaal gemaakt, bumpers etc etc, Volgende ronde gaat de motor er ook maar uit, kunnen we fatsoenlijk overal bij en kan alles opgefrist worden! Tot de volgende! |
#17
|
|||
|
|||
Dat oplapwerk ziet er wel "bijzonder" uit..
Er zit een gat in dus laten we er maar ringetjes in gooien, haha En met t stukje paarse lakwerk wat erbij zit lijkt t wel kauwgum. Verder mooi project en leuke wagen
__________________
Daily koekblik: Volkswagen jetta 1.6 8v '90 Fun: Aprillia Dorsoduro 1200 ‘14 |
#18
|
||||
|
||||
Polo, word zo snel mogelijk compleet gestript, daarna kaal gemaakt, harde stukken gestraald en dan gelast en weer helemaal opnieuw opgebouwd!
Wel veel werk, maar durf het niet aan om deze iets op te lappen vanwege best wel wat roest. Nu opzoek naar nieuwe kokers, kan ze in nederland nergen vinden! als iemand tips heeft laat maar horen site's als winparts enz enz kunnen ze iig niet meer leveren helaas Groet Romar |
#19
|
||||
|
||||
Lijkt me verstandig, dat reparatiewerk
__________________
"Surfin' down the avalanche!"
Audi A4 Avant 2.0 20V 2005
VW Lupo 1.4 16V BSO racer
|
#20
|
||||
|
||||
Is een bekend punt. Voorkant en linksachter kun je als het goed is nieuw bestellen bij ClassicParts, volgens mij.
__________________
Quote:
|