|
|||
|
|||
Golf 2 vraag over installeren nieuw alarm
Beste Lieden,
Ben bezig met het vervangen van mijn nog originele alarm de Texalarm-av2025 voor de nieuw te plaatsen Clifford Arrow 5.1 en nu zou ik graag weten hoe ik de centrale vergrendeling moet aansluiten. Mijn kachelradiateur is geploft en al het koelvloeistof is over en in mijn alarm kastje gelopen dus die is gedeeltelijk gestorven en moet vervangen worden. Zou het op prijs stellen als iemand mij kan vertellen welk kabel kleur op welk kabel aangesloten moet worden, volgens de handleiding van de Clifford moet ik kiezen uit 8 soorten van vergrendeling types (A) t/m (H) op pagina 11 van de handleiding en de 8 volgende pagina's daarna wordt dat met diagrammen aangegeven. Denk zelf dat het type E is. In de handleiding van Texalarm-av2025 op pagina 3 staat een diagram van een 6-polige stekkerblok welke van de centrale vergrendeling is en die heb ik inderdaad gevonden met de correcte kleuraanduiding als ik de stekkerdoos meet (de kant die van de vergrendeling komt) dan is er op 1 pool (+) en de andere een (-) de rest geeft geen spanning aan. Begrijp eigenlijk niet helemaal waarom er stroom komt van die kant ? Voor het gemak hier onder de tweetal handleidingen: https://www.scribd.com/doc/30516810...Arrow-5-Install https://www.scribd.com/doc/30496584...LARM-GOLF-2-pdf Gaat om een Golf 2 GTI 16V KR uit '88 Hoor het graag en alvast bedankt Groet. Last edited by eminemin : 18-03-2016 at 03:45. |
|
|||
|
|||
Deze vraag op de 2 bekendste Volkswagen forums geplaatst en niemand die mij kan helpen ?
|
|
||||
|
||||
Heeft de auto af fabriek cv? Dan is het iig plus geschakeld.
|
|||
|
|||
Quote:
Ok bedankt Tim maar weet jij of het normaal is dat ik spanning meet vanaf de cv naar het alarm kastje toe ? er komt een stekker met 6 polen waarvan 2 polen een (+) en (-) opstaat. |