#1
|
||||
|
||||
Koppelingskabel golf 1 02a
Ja ik weet dat er al veel over geschreven is, ja ik weet dat er een zoekfunctie is
maar ik kom er niet uit, welke koppelingskabel moet ik nou hebben in een golf 1 met een tdi 02a versnellingsbak met t4 koppelingshevel en epytec baksteun. ik heb een ibiza abf koppelingskabel gehad maar die paste niet lekker omdat het zelfstellende ding helemaal aan het uiteinde zat ipv in het midden. zat nogal in de weg. ik heb 2x een golf 2 1300 koppelingskabel gehad maar die zijn beide stuk gegaan. nu lees ik veel dat ik die van een passat 35i moet hebben, en voornamelijk de g60. ik heb 1 besteld van de passat 35i 16v, zou het zelfde moeten zijn als die van de g60. maar deze paste niet, binnen en buitenlengte verschil was een paar cm te groot. ik zie deze: https://www.bolt-action.nl/product/...a-clutch-cable/ schijnt ook van een passat 35i te zijn maar deze is dan weer niet zelfstellend. en deze: http://www.bolku.nl/Webwinkel-Produ...sch-Golf-1.html die is weer compleet anders. wat is volgens jullie de beste keuze?? |
#2
|
||||
|
||||
ombouwen naar hydro
|
#3
|
|||
|
|||
Kheb de mijne op mister auto.be besteld
http://www.mister-auto.be/fl/koppel...728-0124.2.html |
#4
|
||||
|
||||
Quote:
Wat hij zegt ^ |
#5
|
|||
|
|||
Last edited by SciroccomTDI : 24-11-2015 at 18:15. |
#6
|
||||
|
||||
hydro misschien later, nu geen tijd/budget voor. en ben blij met mn ori pedalen.
SciroccomTDI, is dat niet dezelfde die ik stuur van bolku? deze is heel anders dan een ibiza abf kabel of als die van bolt-action waarom raad je deze aan? |
#7
|
||||
|
||||
Koppelingskabel van een oudere passat. Kabel is stuk langer dus loopt mooi in een boog.
Past echt perfect in een golf 1 met 02A.
__________________
1983 Golf 1 20vt AMK 282pk 420nm 1983 Golf 1 1.1 2001 Golf 4 20vt AUM Daily |
#8
|
||||
|
||||
ja dat zeg ik dus in mijn startpost, maar welke precies?
ik had die van een 16V maar die past niet. die van een g60 zou moeten passen maar volgens verkopers is die hetzelfde als die van een g60 |
#9
|
|||
|
|||
357 721 335 E dat is de gene dat je nodig hebt voor ombouw naar 02A met T4 hevel
|
#10
|
||||
|
||||
Quote:
Excuus, degene die Derby79 aangeeft is de juiste code. Daar rijd ik zelf ook mee.
__________________
1983 Golf 1 20vt AMK 282pk 420nm 1983 Golf 1 1.1 2001 Golf 4 20vt AUM Daily |
#11
|
|||
|
|||
Sorry, ik moest er bij schrijven dat die niet past! Ik had hem toen ook besteld, toen ik het niet wist. Staat dat het voor Golf 1 is, maar de aansluiting op de pedaal is heel anders
357 721 335 E is inderdaad een goede, die heb ik als het goed is nu ook. Het bestaat ook in handmatig instelbaar, ander nummer uiteraard. |
#12
|
||||
|
||||
Quote:
Kan gewoon met ori pedalen, vraag Gooi en/of Evert maar eens. Last edited by Dokter D : 25-11-2015 at 20:04. |
#13
|
|||
|
|||
Inderdaad douwe paar tientjes aan hydraulische cilinders paar uurtjes werk en klaar ben je.
__________________
toerental versterkers, Voor bij 20vt, tdi, in mk 1 mk2 info pb. Immo off voor de digi 3.8 en me7 Digi. Edc15 Edc16 me7.xx med 9.1 KABELBOOM OP MAAT vag only. |
#14
|
||||
|
||||
Quote:
Die van mij was iets duurder maar werkt ook perfect |
#15
|
||||
|
||||
de handmatig verstelbare passat kabel die ik eerder al besteld had maar die niet goed paste heb ik nu gemonteerd met een extra busje bij het draaieind, waardoor hij wel ver genoeg gesteld kan.
dit wou ik eerst liever niet, maar als het niet kan zoals het moet, moet het maar zoals het kan. problem solved dus. |
#16
|
|||
|
|||
Ik zoek ook zo'n zelfstellende kabel.
Bolku heeft hem ook wel. Hij heeft twee soorten eentje van 25 euro en eentje die duurder is, die laatste moet je hebben. Komt overeen met C 357 721 335 E. Een ander die zou moeten passen is K 26740ook van passat. Volgens mij een origineel nummer, heb mij in dit nummer nog niet verdiept. |