|
||||
|
||||
HELP, zoek sticker voor Golf GTI mk2
Allen,
ik heb jullie hulp nodig!! Ik ben mijn Golfje aan het restaureren en heb daarbij de nieuwe stickerset nodig die rondom loopt in de gleuf vanaf voorscherm t/m achterzijde. Normaliter is dit de zwarte band, alleen mijn Golfje is origineel geleverd in LP9V metallic schwarz en is de band bij mij donkergrijs. Ik heb bijna alle stickers kunnen vinden op 1 na! De sticker die op de achterzijde komt onder de kofferklep met volgende VAGnr: 191853937 3ZD (de 3ZD code staat voor grijs. de 6DA is wel beschikbaar alleen dit is de zwarte en heb ik niet nodig!) Ik heb vw classic parts, ebay al afgestruind zonder resultaat, kan iemand me aan deze sticker helpen???
|
||||
|
||||
iemand??
|
||||
|
||||
Misschien kan Theo van de Wobshop je helpen:
http://www.vw-wobshop.nl/ Ff je vraag door bellen / mailen.
Verleden: - Golf 1 1.6 automaat - Golf 2 gti 1.8 16v - Golf 3 vr6 highline - Polo coupe 1.4 - Golf 4 gti v5 exclusive - Polo 6n2 1.4 - Passat B4 2.0 8v - Golf 1 Cabriolet Heden: - Touran "Liebe scheiße....das ist V Wow!" |
|
||||
|
||||
Dank je. Ik heb even een mailtje gestuurd
|
||||
|
||||
Op eBay kun je de hele set kopen. Is wel repro...
http://www.ebay.nl/ulk/itm/170867200066 |
|
|||
|
|||
Ik zou voor die Ebay gaan Robert!
|
|
||||
|
||||
Quote:
Theo heeft hem ook niet, helaas alleen een repro zwarte set bedankt voor de tip
|
||||
|
||||
Quote:
Dank je voor de tip!! Repro is dan m'n laatste redmiddel als ik origineel niet meer te pakken kan krijgen dus
|
||||
|
||||
'T is in elk geval prima kwaliteit bij die aanbieder. Ik heb daar mijn Hella stickertjes gekocht voor de verstralers en de stickers die over de dorpel zitten bij een GTI. Daarnaast biedt hij allerlei reproducties van originele stickers aan die onder de motorkap, in het tankklepje etc. horen. Leuk als je je auto weer compleet wil maken op het gebied van de stickers.
Mocht je daar gaan bestellen, let even op. Die set die jij zoekt hebben ze in zwart, donker grijs (mijn linkje) en grijs. |
|
||||
|
||||
Quote:
Ziet er inderdaad goed uit! Ik had het inmiddels ook al gezien dat er 3 verschillende kleuren waren maar ik begin nu te twijfelen welke kleur zilver ik had, of de donkergrijze of zilvergrijs? M'n GTI staat nu bij de spuiter dus kan ook niet meer kijken. Weet jij dat toevallig Tinus? Kleur wordt opnieuw gespoten in de orginele LP9V Schwarz Metallic, ik dacht dat ik de donkergrijze variant had maar nu ik die zilvergrijze stickers zie begin ik te twijfelen..