|
|||
|
|||
GOLF mk1 Scorpion
Reed net bij m'n vriendin weg en zag daar een mooie Golf 1 met striping en 'Scorpion' op de zijkant. Het was in Amsterdam West. Bij de Overtoom in de buurt. Iemand van hier? Zag er netjes uit!!
|
|
||||
|
||||
Golf1
Da's toevallig, heb me net ingeschreven en denk dat je mijn bakkie hebt gezien! Jammer dat ze er in Oud-West wat minder enthousiast over zijn dan jij, ze hebben er al een paar keer aan gezeten.
|
|
||||
|
||||
|
||||
|
||||
Scorpion edition is cool, was ooit mijn eerste auto. En idd foto's!
|
|
|||
|
|||
Ik ga er zo weer heen. Hopelijk sta je er weer.
En inderdaad post eens pics zodat de rest weten waar we het over hebben |
|
||||
|
||||
hier in het dorp rijdt er ook 1 trouwens.. die striping is zo fout dat het weer mooi is
|
||||
|
||||
Helaas zit mijn dig. camera iets minder degelijk in elkaar, zo gauw hij weer werkt zorg ik voor plaatjes.
|
|
|||
|
|||
Anders spreken we binnenkort eens af. Zorg jij dat je goed gepoetst hebt, schiet ik een paar foto's voor je
|
|
||||
|
||||
Ma rules
Quote:
Misschien heeft die dan een keer tijdens een tripje naar Den Bosch kennis gemaakt met mijn moeder: Ze belde me op met de vraag of ik mijn auto nog had. Ik keek naar buiten maar de mijne stond gewoon voor de deur, in Amsterdam. Of ik dat wel heel zeker wist. Had ze dus voor niks iemand met zedelfde auto klemgereden. |
|
||||
|
||||
Quote:
Als mijn camera echt niet meer wil hou ik je eraan. |
|
|||
|
|||
Quote:
hahaha prachtig En over die foto's. Tuurlijk mag je me eraan houden. Is niet echt een straf om te doen hoor :P Welk jaar is die eigenlijk? |
|
||||
|
||||
02/83 (niet mn moeder dus).
Kwam net nog een plaatje van een scorpion tegen, nl die van Yuli. Heb 'm een beetje bewerkt tot-ie verdacht veel op de mijne lijkt. Eens kijken of ik m erin krijg: Last edited by Coert : 21-03-2006 at 14:11. |
|
|||
|
|||
je moet het plaatje eerst online zetten
|
|
||||
|
||||
Zoiets?
[IMG] [/IMG] |
|
||||
|
||||
Mooi he fotofucken
Anyway, altijd mooi om zulke autootjes te zien Welkom op t forum, en ben benieud naar de foto's |
|
||||
|
||||
fotofucken is voor losers :)
Dank!
[IMG] [/IMG] |
|
|||
|
|||
hahahahhahaha. Wou dat ik dat kom. Vet goed:P
|
|
||||
|
||||
Quote:
zoveel zie je er niet meer in deze uitvoering........... wou dat ik er 1 in goede en originele staat kon kopen......... |
|
||||
|
||||
Staat er 1 te koop hoor, op marktplaats hier in het advertentie gedeelte
|
|
||||
|
||||
Quote:
whehe Tijd om het fotofucktopic weer op te rakelen |